Gjest Anonymous Skrevet 10. februar 2003 #1 Skrevet 10. februar 2003 Nå som det har gått noen episoder av Idol, har kanskje folk begynt å få seg en liten favoritt? Det har ihvertfall jeg tror jeg..problemet er vel at jeg ikke husker hva de heter.. Men av jentene har jeg sansen for Francesca, hun lille på 1.40 med DEN stemmen! Av guttene har jeg vel ikke fått noen favoritt enda. Men jeg håper bare at han Espen IKKE vinner. Virker som han er så populær fordi han kan sakene sine, men stemmen hans er jo så kjedelig..! Hva med dere?
*Lillian* Skrevet 10. februar 2003 #3 Skrevet 10. februar 2003 Jepps, jeg har en kvinnelig og en mannelig favoritt.... De har råbra stemmer, pluss at jeg har sansen for deres stil og den personligheten jeg har fått inntrykk av så langt. Hun: Fransesca!! Så liten av vekst, men med den stemmen!!! Hun er jo så nusselig der du ser henne med de 1,40 på strømpelesten eller noe. Så åpner hun stemmer, og WOW!! For en utrolig stemme!!!! Han: Orji!! Han har en sånn typisk Afrikaner-stemme, og med det mener jeg mektig bra sangstemme! Han kan synge både gospel og slikt med litt fart i, og dessuten fenger han folket, klarer å få dem med seg... Hvis ikke en av dem vinner, blir jeg sur! Neida, men når jeg først har begynt å se på så må jeg jo nesten være litt ivrig også, da... :blunke: Lillian
Gjest Anonymous Skrevet 10. februar 2003 #4 Skrevet 10. februar 2003 Helt klart Orji!! Synger vanvittig bra. Liker stemmen til hun blonde fra London også. Heier ikke på hun med det røde håret.
Arwen Skrevet 10. februar 2003 #5 Skrevet 10. februar 2003 Oops, jeg er gjest ver, glemte å logge meg inn..
Gjest Anonymous Skrevet 10. februar 2003 #6 Skrevet 10. februar 2003 Ja Orji har en bra stemme, mye flinkere enn broren sin Hun fra London og har bra stemme, men jeg syns de blir så kjedelige..Er bare det samme opp og opp igjen. Blir ikke noe særpreg over de. Men hun som er min favoritt da, Francesca, virker som er litt annerledes og frisk, og dessuten eier en sinnsyk stemme! Jammen meg bra hun tilfeldigvis gikk forbi da det var audition!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå