BergensAnd Skrevet 19. desember 2006 #1 Skrevet 19. desember 2006 Har du sjekka hvordan det står til med barnet i deg i det siste? Det er lett å gjøre det her
Gjest Bellatrix Skrevet 19. desember 2006 #2 Skrevet 19. desember 2006 Your Inner Child Is Happy You see life as simple, and simple is a very good thing. You're cheerful and upbeat, taking everything as it comes. And you decide not to worry, even when things look bad. You figure there's just so many great things to look forward to.
Gjest Frk Åberg Skrevet 19. desember 2006 #4 Skrevet 19. desember 2006 ***Your Inner Child Is Surprised*** You see many things through the eyes of a child. Meaning, you're rarely cynical or jaded. You cherish all of the details in life. Easily fascinated, you enjoy experiencing new things. Passer forsåvidt.
Gjest Valiant Thor Skrevet 19. desember 2006 #5 Skrevet 19. desember 2006 Your Inner Child Is Surprised You see many things through the eyes of a child. Meaning, you're rarely cynical or jaded. You cherish all of the details in life. Easily fascinated, you enjoy experiencing new things.
Gjest Maksprell Skrevet 19. desember 2006 #6 Skrevet 19. desember 2006 Your Inner Child Is Happy You see life as simple, and simple is a very good thing. You're cheerful and upbeat, taking everything as it comes. And you decide not to worry, even when things look bad. You figure there's just so many great things to look forward to. Om det stemmer er en annen sak..
Strawberry Fields Skrevet 19. desember 2006 #7 Skrevet 19. desember 2006 Your Inner Child Is Sad You're a very sensitive soul. You haven't grown that thick skin that most adults have. Easily hurt, you tend to retreat to your comfort zone. You don't let many people in - unless you've trusted them for a long time. Huff da, dette var jo stabilt
Gjest niomi Skrevet 19. desember 2006 #8 Skrevet 19. desember 2006 "Your Inner Child Is Scared Like a kid, you tend to shy away from new experiences. You prefer what's tried and true - novelty is scary! New foods, new places, and new friends are difficult for you to deal with. Some say you're predictable, but you enjoy being comfortable. " Stemte ikke veldig godt, nei...
Gjest _Leela_ Skrevet 19. desember 2006 #9 Skrevet 19. desember 2006 Your Inner Child Is Happy You see life as simple, and simple is a very good thing. You're cheerful and upbeat, taking everything as it comes. And you decide not to worry, even when things look bad. You figure there's just so many great things to look forward to. Hmm, stemte vel kanskje ikke helt det her da, men skulle nå ønske ting var så enkelt.
Lillemor Gull Skrevet 19. desember 2006 #10 Skrevet 19. desember 2006 (endret) Your Inner Child Is Surprised You see many things through the eyes of a child. Meaning, you're rarely cynical or jaded. You cherish all of the details in life. Easily fascinated, you enjoy experiencing new things. Ganske enig. Endret 19. desember 2006 av Lillemor Gull
Bønna Skrevet 19. desember 2006 #11 Skrevet 19. desember 2006 Jeg vet ikke hvordan det står til med mitt indre barn (ok, jeg vil bare ikke si hvordan det gikk), men jeg vet jeg kan kjøre bilbane sammen med en sønn med mer innlevelse enn en mor noen gang kan gjøre.
emondak Skrevet 20. desember 2006 #12 Skrevet 20. desember 2006 Your Inner Child Is Happy You see life as simple, and simple is a very good thing. You're cheerful and upbeat, taking everything as it comes. And you decide not to worry, even when things look bad. You figure there's just so many great things to look forward to. joa skal ikke krangle på den, selv om det er rimelig generellt..
Gjest Miss Guided Skrevet 20. desember 2006 #13 Skrevet 20. desember 2006 Your Inner Child Is Surprised You see many things through the eyes of a child. Meaning, you're rarely cynical or jaded. You cherish all of the details in life. Easily fascinated, you enjoy experiencing new things. Dette stemmer nok, jeg blir fascinert av de små ting i livet, morgendugg på spindelvev, en vakker himmel, nordlyset, hvordan blomster og trær klarer å presse seg ut og vokse i små bergsprekker osv.
Solskinn Skrevet 20. desember 2006 #14 Skrevet 20. desember 2006 Oi har jeg et indre barn? Når spiste jeg det? Nå ble jeg litt bekymret. Men testen sa at mitt indre barn var overrasket, så da er det nok like overrasket som meg av å være inni der. Hvordan får jeg det ut?
BergensAnd Skrevet 21. desember 2006 Forfatter #15 Skrevet 21. desember 2006 (endret) Mitt indre barn var et trist barn Til gjengjeld sto det bra til med grønnfargen min ... Balanced and calm, you have mastered the philosophy of living well. Your friends seek you out for support, and you are able to bring stability to chaotic situations. You're very open and cheerful - and you feel like you have a lot of freedom in life. Your future may hold any number of exciting things, and you're ready for all of them! Et bittelite paradoks Endret 21. desember 2006 av BergensAnd
Gjest gjesta Skrevet 21. desember 2006 #16 Skrevet 21. desember 2006 Your Inner Child Is Naughty Like a child, you tend to discount social rules. It's just too much fun to break the rules! You love trouble - and it seems that trouble loves you. And no matter what, you refuse to grow up!
Gjest Ferskvannsblekksprut Skrevet 21. desember 2006 #17 Skrevet 21. desember 2006 Your Inner Child Is Naughty Like a child, you tend to discount social rules. It's just too much fun to break the rules! You love trouble - and it seems that trouble loves you. And no matter what, you refuse to grow up! jeg er bølle ;(
Spoven Skrevet 22. desember 2006 #18 Skrevet 22. desember 2006 Your Inner Child Is Angry You're not an angry person. But when you don't get your way, watch out. Like a very manipulative kid, you will get what you want. Even if it takes a little kicking and screaming.
Gjest Tanita Skrevet 23. desember 2006 #19 Skrevet 23. desember 2006 You're a very sensitive soul. You haven't grown that thick skin that most adults have. Easily hurt, you tend to retreat to your comfort zone. You don't let many people in - unless you've trusted them for a long time.
Uncharmed Skrevet 24. desember 2006 #20 Skrevet 24. desember 2006 ***Your Inner Child Is Sad*** You're a very sensitive soul. You haven't grown that thick skin that most adults have. Easily hurt, you tend to retreat to your comfort zone. You don't let many people in - unless you've trusted them for a long time.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå