Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Til min store sorg har de sluttet å produsere lyspæren som heter mandarin, som gir et utrolig behagelig lys. Foreløpig ser det ut som at jeg må bruke de grusomme pærene med skarpt, hvitt lys... Er det noen som vet et alternativ til mandarinpærene? Vil ha et lys som er varmt gult - ikke rødt eller rosa eller hva de andre fargene er...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Philips har pærer som er orange aktige sånn som osrams mandarin pærer. Finnes hvertfall i krone og illum pærer. Har ikke sett det i normal. Så man får fortsatt tak i de.

Skrevet
Philips har pærer som er orange aktige sånn som osrams mandarin pærer. Finnes hvertfall i krone og illum pærer. Har ikke sett det i normal. Så man får fortsatt tak i de.

Gir denne pæren omtrent samme lys som mandarin? Vet du hvor jeg får kjøpt disse? Takk for svar forresten!!! :) Hva er krone og illum??? :sjenert:

Skrevet

Glødelamper (vanlige lyspærer) har enten stor sokkel - E27 eller liten sokkel -E14

Normal er vanlig stor lyspære E27

Krone er liten rund lyspære E27

Illuminasjon er liten rund lyspære E14

Mignon er spiss lyspære E14

Skrevet
Glødelamper (vanlige lyspærer) har enten stor sokkel - E27 eller liten sokkel -E14

Normal er vanlig stor lyspære E27

Krone er liten rund lyspære E27

Illuminasjon er liten rund lyspære E14

Mignon er spiss lyspære E14

Jøss, jobber du i lampeforretning? :)

Skrevet

Den orange til Philips er det nærmeste jeg har sett Osrams mandarin.

Prøv å se en lampe butikk med godt utvalg eller el butikk med pærer. De bør også kunne bestille for deg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...