Gjest Gjest Skrevet 19. desember 2006 #1 Skrevet 19. desember 2006 Enkelt spørsmål, men ikke alltid så lett å finne konkret svar:) For de færreste er det vel sånn at man tar hverandre i hånden etter stunds dating og sier: Nå er vi et par. Det er vel heller en glidende overgang? Med første møte, dating, kyss, sex, dype samtaler……. Hva feirer dere???
Gjest TS Skrevet 19. desember 2006 #2 Skrevet 19. desember 2006 Forresten, enklere om man er forlovet eller gift selvsagt! Da har man jo konkrete datoer. Så mener de som kun er kjærester/samboere.
Gjest Bellatrix Skrevet 19. desember 2006 #3 Skrevet 19. desember 2006 Skulle vi ha feiret kjærestedag hadde vi feiret det fra første dagen vi møttes.
Gjest Elfrida Skrevet 19. desember 2006 #4 Skrevet 19. desember 2006 Har ikke noe dato vi. Feire kan man da gjøre allikevel!
Gjest TsS Skrevet 19. desember 2006 #5 Skrevet 19. desember 2006 Vi feirer snart 1 årsdag(de andre mnd blir det kun et kort e.l) Også "feirer" vi dagen det startet (altså da vi hoppet til sengs sammen) Hehe, du kan jo gjette hav den ble feiret med..
Gjest Gjest Skrevet 19. desember 2006 #6 Skrevet 19. desember 2006 TS: Når feirer dere da? Saken er at sambo og jeg møttes fulle på byn og hadde sex første kvelden...... Jeg syns forsåvidt det er ok å feire den dagen. Mens han syns det er skikkelig harry og vil feire første date:)
Gjest baby-E Skrevet 19. desember 2006 #7 Skrevet 19. desember 2006 Enkelt spørsmål, men ikke alltid så lett å finne konkret svar:) For de færreste er det vel sånn at man tar hverandre i hånden etter stunds dating og sier: Nå er vi et par. Det er vel heller en glidende overgang? Med første møte, dating, kyss, sex, dype samtaler……. Hva feirer dere??? ← Vi fant en dato i etterkant vi. Tror det var den første gangen vi kysset eller noe...
Gjest niomi Skrevet 19. desember 2006 #8 Skrevet 19. desember 2006 Vi ha'kke noen dato. Ble sammen sommeren 2003 en gang. Vi har dato for da vi kjøpte leilighet, da, og for når vi flyttet sammen. Skjønner ikke helt poenget, heller, jeg. Dersom vi gifter oss får vi vel markere bryllupsdagen på en eller annen måte, men ikke noe før det.
Gjest Gjest Skrevet 19. desember 2006 #9 Skrevet 19. desember 2006 Hvis vi skulle hatt en dato kunne det vært nå om et par dager - da møttes vi på fest for fire år siden, og jeg ble med han hjem. Sex hadde vi også, og jeg snek meg ut om morgenen... Vi var absolutt ikke noe par fra den dagen Først et helt år etter ble vi vel offisielt sammen, rundt nyttår. Men nei, for oss føles egentlig ingen av de dagene spesielt naturlige å feire, kanskje fordi starten var ganske turbulent? Så vi feirer ikke noe jubileum.
Gjest Gjest Skrevet 19. desember 2006 #10 Skrevet 19. desember 2006 Vi ha'kke noen dato. Ble sammen sommeren 2003 en gang. Vi har dato for da vi kjøpte leilighet, da, og for når vi flyttet sammen. Skjønner ikke helt poenget, heller, jeg. Dersom vi gifter oss får vi vel markere bryllupsdagen på en eller annen måte, men ikke noe før det. ← Neida, det er ikke veldig nøye. Men syns det er litt hyggelig å markere at man har holdt sammen i ett eller to eller tre år eller mer Det er jo vanlig å holde sammen i flere år før man ev gifter seg og jeg tror det er ganske vanlig å markere årsdager litt iallfall. (eller tar jeg helt feil?????????????)
Gjest TsS Skrevet 19. desember 2006 #11 Skrevet 19. desember 2006 TS: Når feirer dere da? Saken er at sambo og jeg møttes fulle på byn og hadde sex første kvelden...... Jeg syns forsåvidt det er ok å feire den dagen. Mens han syns det er skikkelig harry og vil feire første date:) ← Akkurat det samme som vi gjorde.. Men vi ferier dagen vi havna i senga, OG dagen vi ble kjærester(har funnet en dato)
Gjest niomi Skrevet 19. desember 2006 #12 Skrevet 19. desember 2006 Neida, det er ikke veldig nøye. Men syns det er litt hyggelig å markere at man har holdt sammen i ett eller to eller tre år eller mer Det er jo vanlig å holde sammen i flere år før man ev gifter seg og jeg tror det er ganske vanlig å markere årsdager litt iallfall. (eller tar jeg helt feil?????????????) ← Kanskje vi er litt spesielle, men vi liker å overraske hverandre når det er som minst ventet, vi, i stedenfor å si at "den 17. desember har vi vært sammen i 4 år, så da må vi gjøre noe fantastisk og romantisk og kreativt".
Gjest gjesta Skrevet 19. desember 2006 #13 Skrevet 19. desember 2006 Vi feirer den dagen vi ble kjærester. Jeg forsnakket meg på telefonen og sa at jeg og en venninne hadde snakket om "typene" våre, og da sa han "så da er vi kjærester da?" og siden har vi vært sammen.
Scorpina Skrevet 19. desember 2006 #14 Skrevet 19. desember 2006 Tråd ryddet for unødvendige kommentarer. Scorpina (mod)
Arkana Skrevet 19. desember 2006 #15 Skrevet 19. desember 2006 Vi har en dato (pga noe lignende som ayrabeth, en av oss bare spurte om vi nå var kjærester) og det er den vi feirer og også den datoen vi kommer til å gifte oss. Synes det er fint å kunne feire dagen hvert år. I motsetning til niomi er det ikke enten-eller hos oss, vi finner på noe fantastisk og romantisk BÅDE på denne datoen og tilfeldige datoer resten av året.
Gjest Gjest Skrevet 19. desember 2006 #16 Skrevet 19. desember 2006 (endret) Scorpina passer på at svaret du gir er riktig i følge partiboken! Du vil ikke ha svar som differerer fra normen( les dumme,intetsigende, "hei jeg lever jeg og, hør på meg! Jeg kan snakkke!) Vi ble sammen den datoen der det for en avveksling var 365 dager i året og Frp Sandberg gikkk på talerstolen etter 3 akevitt( personlig hadde jeg følt det tryggere om det hadde vært ettert tre tequila, men men ja ja, livet går videre) Hvis du har noe å komme med vedr modereringen her inne, skal du lage en tråd inne på ris/ros så vi kan se på evt feil jeg gjør som modde her inne, istedet for å kuppe en annens tråd. Scorpina (mod) Endret 19. desember 2006 av Scorpina
Nelle Skrevet 20. desember 2006 #17 Skrevet 20. desember 2006 Skulle vi ha feiret kjærestedag hadde vi feiret det fra første dagen vi møttes. ← Helt enig! Feire den første dagen man møttes. Det er det vi også gjør.
Gjest Madam Felle Skrevet 20. desember 2006 #18 Skrevet 20. desember 2006 Vi feirer ikke når noe foruten bryllupsdagen, men 8 januar er dagen vi var ute på vår første date. Vi møttes noen uker tidligere, men husker virkelig ikke når det var
Gjest Gitte Skrevet 20. desember 2006 #19 Skrevet 20. desember 2006 Vi feirer egentlig ingenting. Vi har en veldig konkret dato på når vi offisielt ble sammen fordi jeg sendte han en sms og spurte om vi var det. hehe.. Den datoen på årsdager nevner vi det, men gjør ingenting ut av.
Gjest Eir Skrevet 20. desember 2006 #20 Skrevet 20. desember 2006 Vi markerer den dagen jeg spurte han om han ville være sammen med meg, og ikke bare rote rundt slik vi gjorde. Men gjør ikke så mye utav det, pleier å bruke det som en unnskyldning til å lage en god middag, eller gå ut og spise bare, mens vi sier ting som "Hjelp, nå har vi vært sammen i 5 år, hva skjedde egentlig?"
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå