Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet hvor man kan få kjøpt clear eyes? Så vidt jeg vet selges det ikke i Norge. (Skal ikke bruke det på øynene for såvidt, men det er en annen sak.)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kjøpte det på et "apotek" i London

Skrevet

Jeg har sett det på Qxl, men ikke sikkert de har nå da. Kan sikkert bestille fra en utenlandsk nettside

Skrevet

Jeg har bestilt fra ebay. Betalte ca 40 kr for en flaske inkl frakt.

Skrevet

Alt Clear Eyes gjør er å gjøre det hvite hvitere? :forvirret:

Gjest Bjørnsdatter
Skrevet
Alt Clear Eyes gjør er å gjøre det hvite hvitere?  :forvirret:

Ja, det får blodårene til å trekke seg sammen så du ikke blir blodskutt og fæl i øynene dagen derpå¨eller hvis du er fryktelig trøtt, f.eks. Men det er ikke så veldig sunt å bruke så ofte, da.

Skrevet
(Skal ikke bruke det på øynene for såvidt, men det er en annen sak.)

Hva skal du da bruke det til? :klø:

*nysgjerrig*

Skrevet
Ja, det får blodårene til å trekke seg sammen så du ikke blir blodskutt og fæl i øynene dagen derpå¨eller hvis du er fryktelig trøtt, f.eks. Men det er ikke så veldig sunt å bruke så ofte, da.

du har øyedråper på norske apotek som gjør akkurat det samme, og som er fullt lovlige i norge, heter Spersallerg og kan kjøpes reseptfritt på apotek.

jeg bruker disse pga at jeg til tider har allergi som gjør meg rød, men bruker det også ellers, snakket med de på apoteket pga at jeg hadde hatt mye greier med øynene og skulle på juletrefest og ville ikke være knallrød, spurte om de var greie å bruke selv om det ikke var i allergi-sammenheng, go det sa de var helt ok.

skal nok heller ikke brukes hver dag hele året, men de skal ikke være farlige å bruke heller.

Skrevet

Vet enkelte bruker Clear Eyes til å dempe rødhet på kviser...

Skrevet
du har øyedråper på norske apotek som gjør akkurat det samme, og som er fullt lovlige i norge, heter Spersallerg og kan kjøpes reseptfritt på apotek.

jeg bruker disse pga at jeg til tider har allergi som gjør meg rød, men bruker det også ellers, snakket med de på apoteket pga at jeg hadde hatt mye greier med øynene og skulle på juletrefest og ville ikke være knallrød, spurte om de var greie å bruke selv om det ikke var i allergi-sammenheng, go det sa de var helt ok.

skal nok heller ikke brukes hver dag hele året, men de skal ikke være farlige å bruke heller.

Ja, Spersallerg er glimrende å bruke en gang i blant :)

Skrevet
Hva skal du da bruke det til? :klø:

*nysgjerrig*

Skal bruke det på kviser ;) Det funka supert når ei venninne av meg kjøpte det med til meg fra USA. :)

• 2 år senere...
Skrevet

Jeg bestiller på amazon...billig og rask levering!

• 7 måneder senere...
Skrevet

Digger denne lille tuben. Og hvit-øyet ser ungt og friskt ut.

Noen bruker dette oxo i fylla så man ikke ser så tydlige allergiske reaksjonen de får ved inntak av alkohol.

Julebord-sesong, så her sprutes det tit og ofte ser jeg.

• Liker 1
  • 1 måned senere...
Skrevet

Den er også super til å få glitterøyeskygger til å sitte uten å drysse!

Gjest strykebrett
Skrevet

Mange som røyker hasj bruker det også, for å dekke over hvordan øynene deres blir når de er rusa.

• 1 måned senere...
Gjest Gjest_karianne_*
Skrevet
Digger denne lille tuben. Og hvit-øyet ser ungt og friskt ut.

Noen bruker dette oxo i fylla så man ikke ser så tydlige allergiske reaksjonen de får ved inntak av alkohol.

Julebord-sesong, så her sprutes det tit og ofte ser jeg.

hei.. dette produktet selges ikke i Norge av grunner..

Det ødelegger ikke øynene, men det ødelegger fordi det rett og slett får blodårer og kar til å trekke seg sammen... hvor? jo i hjertet... så hvis dere vil fortsette å bruke disse produktene som faktisk er svært helsefarlig så værsegod, men bruk nå hodet da!!

ring legen deres selv så kan de fortelle dere akkurat det jeg sier nå.

er selv lege.

Gjest Gjest
Skrevet
hei.. dette produktet selges ikke i Norge av grunner..

Det ødelegger ikke øynene, men det ødelegger fordi det rett og slett får blodårer og kar til å trekke seg sammen... hvor? jo i hjertet... så hvis dere vil fortsette å bruke disse produktene som faktisk er svært helsefarlig så værsegod, men bruk nå hodet da!!

ring legen deres selv så kan de fortelle dere akkurat det jeg sier nå.

er selv lege.

For å komme inn på medisin, må man faktisk ha ganske så gode karakterer. Gode karakterer er avhengig av at man kan formulere seg og skrive skikkelig... ;)

Det du skriver her er bare tull. Vis gjerne til dokumentasjon on du kan!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...