Snuppen Skrevet 19. desember 2006 #1 Skrevet 19. desember 2006 Skrev for en uke siden her om en leatherman kniv som jeg skulle gi til kjæresten. Fikk masse tips og linker,men det tar 10dager og få den over nett!! så det kan jeg ikke..hørt at den er i villmarksbutikker,sportsbutikker og sånn..vært i masse sportsbutikker jeg men finner ingenting! hva ska jg gjøre.. ååå..må ha en sånn kniv! og nå er d jul om 5dager!! hvor finner jeg kniven?? håper noen der ute er en reddende engel
Gjest Gjesten Skrevet 19. desember 2006 #2 Skrevet 19. desember 2006 Alle sportsbutikkar eg veit om har den, i alle fall dei med villmarksavdeling! Har du spurt? Den pleier vere innelåst, så du må snakke med dei som jobbe der. Ellers veit eg ikkje altså... Har du spurt dei som jobbe i sportsbutikkane om dei veit kor du kan finne den? Dei er jo gjerne litt meir oppdaterte på slikt enn oss her på Kvinneguiden trur eg... Ikkje meininga å vere ufin altså! Men eg berre tenkte at dei jobbe jo med dette lissom...
Gjest Reven Skrevet 19. desember 2006 #3 Skrevet 19. desember 2006 Jernia har et assortert utvalg. G-Sportbutikkene bør også ha dem. Du kan også sjekke i diverse bilrekvisita-butikker.
Snuppen Skrevet 19. desember 2006 Forfatter #4 Skrevet 19. desember 2006 spurte på Gsport jeg da,der hadde de den ikke.. hm..får prøve jernia og,takk i allefall!
Gjest Ballerina Skrevet 19. desember 2006 #5 Skrevet 19. desember 2006 (endret) Jeg har sett på Intersport! ...og XXL! Endret 19. desember 2006 av Ballerina
Snuppen Skrevet 19. desember 2006 Forfatter #6 Skrevet 19. desember 2006 Takk! .. tar en tur på xxl nå!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå