Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei hei allesammen

Trenger gode forslag til hva jeg kan gi til kjæresetn min på vår ettårsdag. Vil gi han et fint minne. Noe som i tillegg er søtt og romantisk.

Har dere noen forslag. Håper på masse gode svar.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har dere tatt noen fine bilder i løpet av året da av hva dere har gjort?

Kunne jo tatt å satt dem i et album så kunne dere ha fortsatt på det, viser at det kommer flere år

Skrevet

Et album med bilder av dere to der du har skrevet koselige ting.

Jeg ga det til typen min i går, og han ble kjempeglad.

Skrevet (endret)

Oj, vi tenkte likt - helt samtidig! :ler:

Endret av Minien
Skrevet

Sært :ler:

Jeg ga det bort på valentine og han ble kjempe gla :)

Gjest Aurora Vaniljesaus
Skrevet

Noe du har laget selv?

Jeg sydde en gang en bamse selv.. Den ble litt skeiv og rar, men ble VELDIG godt mottatt... :)

Skrevet

Hei hei,

takk for svar. Men neivi har ikke tat så mange bilder sammen. Jeg har heller ikke magne bilder av han.

Kan dere komme med andr eforslag. Har gitt han ting jeg har laget til han tidligere. :-)

Vil gi noe anderldes nå da.. Helst kjøpe noe, da jeg ikke har så god tid på meg. :)

Gjest Vidvandre
Skrevet

Album er jo en etkjempefint tips, men det er ikke alle som er like flinke til å ta mange bilder gjennom året. Men det går jo å fylle albumet med andre ting enn bare bilder også.

Hva med en opplevelse sammen? Så kan dere ta bilder for å huske den til ettertiden. Eller kjøpe en ting (klokke, smykke, ol) med navn og dato inngravert på?

Kan jo også f.eks sende inn et bilde av dere sammen til en som maler fra fotografi.

Gjest Aurora Vaniljesaus
Skrevet

Selv om du har "laget noe selv før" kan du jo laget noe annet selv nå, da.. :)

Et annet forslag er f.eks å kjøpe billetter til noe du vet han vil sette pris på og be han sette av kvelden uten å fortelle hva dere skal..

Skrevet

Kjæresten og jeg skal til Geilo på 1 årsdagen (høyfjellshotell) er ikke det en god iè? bare nyte hverandre til max! Og så kan du kanskje kjøpe noe sexy undertøy, og overraske han på senga e.l når han kommer ut av badet f.eks..

Kan bare si at jeg GLEDER meg.. Han skal ikke ha annet enn sex, og meg på hjernen den helgen! :sjarmor:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...