Gå til innhold

Arkitekt tegnet leilighet

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hvorfor prøver eiendomsmelkere (villet trykkfeil) stadig å fortelle meg at arkitekt tegnet leilighet ved sjø kanten? Er det ikke dét arkitekter gjør, innimellom? Å tegne leiligheter, altså? Hvorfor må melkerne annonsere denne arkitekten?

Arkitekttegnet leilighet ved sjøkanten, derimot, det kunne jeg heller tenkt meg å kjøpe.

Videoannonse
Annonse
Gjest Bjørnsdatter
Skrevet

Dette har jeg også lurt på. Og så lurer jeg på hva sjø gløtt er. Dyslektisk odøling? (sjå gøtt)

Men at ananas biter var helt ukjent for meg, helt til jeg så det stod på pakka. Nå tør jeg ikke åpne den. Jeg venter fortsatt på at den andre ananasen skal ringe, for det stod det på den andre pakka.

Skrevet
Men at ananas biter var helt ukjent for meg,

Etter det jeg har hørt, biter ananas først og fremst på lamme lår.

Fristes du forresten hvis jeg sier "ny skilt mann søker elsker inne"?

Gjest Bjørnsdatter
Skrevet

Tja. Nå synes jeg egentlig det er litt kaldt for sånne aktiviteter, i hvert fall utendørs, og egentlig så er jeg ikke homo heller, og skilt synes jeg det kan bli litt lite substans i, men hva synes du om bake kakao? Eller skal vi ta en tur og se på at Tøyen bader? Eller har Tøyen badet allerede?

Skrevet
Tja. Nå synes jeg egentlig det er litt kaldt for sånne aktiviteter, i hvert fall utendørs,

Så du vil ikke være elsker inne uten for?

:ler:

*noterer*

Ja, Tøyen har badet. Eller vasket sei. Bake kakao er nesten som koke sjokolade, i hvert fall til julens små kaker ved siden av Advents kalender. Heldige advent!

Gjest Bjørnsdatter
Skrevet

Elsker inne uten for? Får jeg ikke mat? HALLO!

Skrevet
Elsker inne uten for? Får jeg ikke mat? HALLO!

Du må vente til ananas ringer.

Gjest Kaploink
Skrevet (endret)

Gløym det ;)

Endret av Kaploink
Skrevet
Det er ikkje uvanleg at boligar er teikna av ingeniørar... Og dersom det gjeld t.d. to -  firemannsboligar er det jo greit å presisera det dersom dei ikkje er ferdighus, men teikna spesifikt for tomta dei står på.

Temaet her er strengt tatt ikke hvem som eventuelt tegnet leilighetene. Temaet er hvor mange ord som brukes på å fortelle det.

;)

Gjest Bjørnsdatter
Skrevet

Jeg trykket på siter for å skrive "WOOOOSH! Langt over hodet...", men da stod det bare Gløym det inni quoten - hjelp!

Skrevet
Blir det middags mat da?

Du kan få får i kålkjøtt. Hvor kålkjøtt er å få kjøpt er dog et mysterium.

Gjest Catwoman
Skrevet (endret)
arkitekt tegnet leilighet ved sjø kanten?

Det er vel streng tatt store bokstaver foran navn... så det skal være Sjø Kanten. Regner med det er et sted eller en person som heter Sjø Kanten.

Naboen til Fjell Topp feks.

Endret av Catwoman
Skrevet
Du kan få får i kålkjøtt. Hvor kålkjøtt er å få kjøpt er dog et mysterium.

Herre Gud, din blond inne! Har du ikke hørt om super marked?

Skrevet
Herre Gud, din blond inne! Har du ikke hørt om super marked?

Er det det samme som kjøpe senter? For det har jeg ikke råd til...

Gjest Bjørnsdatter
Skrevet
Det er vel streng tatt store bokstaver foran navn... så det skal være Sjø Kanten. Regner med det er et sted eller en person som heter Sjø Kanten.

Naboen til Fjell Topp feks.

Er det i nærheten av God Behold?

Skrevet
Er det det samme som kjøpe senter? For det har jeg ikke råd til...

Ikke jeg heller, kjøpe senter er grisedyrt! Så jeg nøyer meg med å handle lister.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...