Devana Skrevet 19. desember 2006 #1 Skrevet 19. desember 2006 Jeg spurte nylig om råd her inne angående kvisene mine, men nå har jeg oppdaget at de har begynt å "tørke" vekk. Jeg begynte å bruke Nivea ansiktskrem med litt sånn selvbruner i for noen uker siden for å få litt farge og det ser ut til at den tilfeldigvis gjør kvisene mine bedre også. Kanskje det er jojobaoljen i den, eller e-vitaminene..Ikke vet jeg. Uansett...Ta det som et billig tips de som vil, det er verdt et forsøk også blir du litt brun med på kjøpet
Gjest Advena Skrevet 19. desember 2006 #2 Skrevet 19. desember 2006 (endret) Hadde vært veldig morsomt å prøve, men er veldig skeptisk til å bruke selvbruningskrem i ansiktet. Dessuten, huden min hadde heeelt sikkert reagert på den. Endret 19. desember 2006 av Mystisk
Devana Skrevet 19. desember 2006 Forfatter #3 Skrevet 19. desember 2006 Hadde vært veldig morsomt å prøve, men er veldig skeptisk til å bruke selvbruningskrem i ansiktet. Dessuten, huden min hadde heeelt sikkert reagert mot den. ← Ja, man vet aldri hvordan en annen persons hud reagerer på det nei. Alle er jo forskjellige
Rexina Skrevet 19. desember 2006 #4 Skrevet 19. desember 2006 Den ansiktskremen er vel ikke selvbruner, mer en farget dagkrem eller?
Devana Skrevet 19. desember 2006 Forfatter #5 Skrevet 19. desember 2006 Nei...Er visst sånn som "utvikler farge" over tid? Samme greia som natusan og dove har.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå