Kid-a Skrevet 10. februar 2003 #1 Del Skrevet 10. februar 2003 Har noen noen forslag? Jeg vil ikke høre på celine dion eller backstreet boys. Hører mye på rock... er ute etter sanger ala radioheads "creep", foo fighters "everlong", nirvanas "lithium" osv. Noen forslag? Kid-a .. trenger noe å grine til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catzy Skrevet 10. februar 2003 #2 Del Skrevet 10. februar 2003 R.E.M. - Everybody hurts. Catzy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nicky B Skrevet 10. februar 2003 #3 Del Skrevet 10. februar 2003 Fuel-Hemorrhage(in my hands) Fuel- Innocent Greenwheel-Breathe Live-Lightning crashes Lifehouse-Everything Lifehouse-Simon Goo Goo Dolls-Here is gone The perishers-The Night Face 2 face-God is a man Coldplay-Yellow Coldplay-In my place Red Hot chilli peppers-scar tissue Remy Zero-Perfect memory Smashing Pumpkins-Disarm Bare en liten samling av sanger jeg liker som "deppe" sanger... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
starie Skrevet 10. februar 2003 #4 Del Skrevet 10. februar 2003 nin - something I can never have Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Étoile Skrevet 10. februar 2003 #5 Del Skrevet 10. februar 2003 Hmmm... jeg kan grine til mye rart jeg... Radiohead - Bullet proof... I wish I was og hele resten av the bends albumet Starsailor - love is here albumet U2 - one The Motorhomes - into the night Madrugada funker fint... og kings of convinience.... og Prince med Purple Rain(skyldes traumatisk kjærlighetsforhold i tenårene.... sukk) og mye mer jeg ikke kommer på akkurat nå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ragnalina Skrevet 11. februar 2003 #6 Del Skrevet 11. februar 2003 Radiohead har mye å gråte til (som allerede nevnt) - vil legge til store deler av OK Computer, spesielt Exit Music (for a film). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 11. februar 2003 #7 Del Skrevet 11. februar 2003 Husker tilbake når jeg hadde behov for gråtelåter, da satte jeg på "Broken Home". :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kim Erik Lokker Skrevet 11. februar 2003 #8 Del Skrevet 11. februar 2003 REM - Everybody hurts U2 - One Pogues - The band played Waltzing Mathilda Kirsty McColl - Days Walkabouts - Feel like going home Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nirvana Skrevet 11. februar 2003 #9 Del Skrevet 11. februar 2003 Evanescence - My Immortal Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mogens Skrevet 12. februar 2003 #10 Del Skrevet 12. februar 2003 Tenkte jeg skulle komme med en kanskje ingen andre har tenkt på. Vintersang, med Odd Børresen er VAKKER! Hør på teksten og melodien!! Fy i helvete. Kunne tenkt meg å ha den i min begravelse!!! Mogens Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Barbie Skrevet 12. februar 2003 #11 Del Skrevet 12. februar 2003 Scorpions-Still loving you Nazareth-love hurts Bee Gees-Why did you do it just tonight Bonnie Tyler-If I sing you a lovesong Dette er noen av mine gamle favoritt-grineviser!! Ellers alt av De Lillos.... De er så dårlige at det er til å grine av! :cry: Ismen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå