Gå til innhold

Tisse på seg igjen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Guttungen er 3 år å sluttet med bleie i sommer. Det gikk kjempefint. Kun bleie om natten.

Men nå har han begynnt å tisse på seg igjen. Bør vi starte med bleier på nytt igjen? Eller er det noen som har noen andre gode råd?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Guttungen er 3 år å sluttet med bleie i sommer. Det gikk kjempefint. Kun bleie om natten.

Men nå har han begynnt å tisse på seg igjen. Bør vi starte med bleier på nytt igjen? Eller er det noen som har noen andre gode råd?

Niesa mi, som også er 3, sluttet med bleie i sommer, og begynte å tisse på seg (og bæsje, også, faktisk) i høst. Der i huset har de med suksess brukt belønningssystem - hun fikk en liten ting hver uke hun hadde vært flink, og masse skryt, så klart, og etter en måned fikk hun en spesiell dukke hun ønsket seg. Hun har fortsatt noen uhell om natta, men de teller man ikke med.

Lykke til!

Skrevet

Vi hadde ett belønningssystem tiden han sluttet, og har prøvd på det igjen. men han er bare ikke intressert.

Skrevet

Det er en nokså vanlig problemstilling dette, med tilbakefall en stund etter bleieslutt. Ingenting å bekymre seg for, så bare ta på bleie igjen dere, det blir uansett for en kort periode. Han finner snart ut at han vil gå på do igjen.

Skrevet

Ta på bleia igjen og ikke lag noe styr ut av det, det tror jeg er minst frustrerende for alle parter.

Skrevet

Jeg tror ikke jeg ville tatt på bleie. Jeg ville heller fulgt godt opp med do tider. Har sett mange barn som gir opp, og bare gjør alt i bleia. I barnehagen der jeg jobber har vi barn som tisser og bæsjer på seg hver dag. De er 4 år gamle. Der har vi dotider opp mot en gang i halvtimen.

Belønningssystem bruker å fungere godt, hvis belønningen er noe de ønsker seg veldig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...