L.v.b.s Skrevet 19. desember 2006 #1 Del Skrevet 19. desember 2006 Noen her som har erfaring med å være deltids-student over fire år (feks.førskolelærer eller vernepleier ol.)og samtidig ha småbarn i barnehage+at man helst må jobbe mest mulig for å få alt til å gå rundt? Hvor stor stillingsprosent har dere hatt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snupsi79 Skrevet 19. desember 2006 #2 Del Skrevet 19. desember 2006 Jepp, det har jeg. Jeg studerer på et treåring bachelorstudie, og jeg er alene med 2 barn, og jobber 80% i fast jobb. Den ene dagen i uken jeg har fri, går jeg på forelesninger. Det vil si at jeg går på alle forelesningene i ett fag, og de to andre fagene leser jeg for meg selv. Har kontakt med andre studenter slik at jeg til enhver tid vet hva jeg skal lese på og hva jeg kan hoppe over. Og til alles forundring : jeg har fått A og B på samtlige eksamener hittils, og jeg er nå ferdig med 2 år. Årsaken er at man blir mer strukturert når man har barn, det er visse tider man MÅ lese til, og hopper man over dager, kommer man seg aldri på rett kjøl igjen. Lykke til med studier!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå