Bvlgari Skrevet 18. desember 2006 #1 Skrevet 18. desember 2006 Jeg var i boden her om dagen og fant en hvit plaststol for baby. Denne brukte vi til han eldste. Kunne tenkt meg å bruke den til han lille vi har nå. Men da jeg tok den fram (den var ikke satt sammen) var den i to deler. Det var ben og det firkantede plastsetet. Og jeg begynte å lure: Er dette alt som hører til den stolen? Er det meningen at man setter plastsetet nedpå bena og så skal dette henge sammen? Eller mangler vi noen deler? Noen som vet?
Gjest Bjørnsdatter Skrevet 18. desember 2006 #2 Skrevet 18. desember 2006 Jeg aner ikke hva slags stol dere har, men vi har en IKEA-stol, og den består av et hvitt plastsete og fire bein. Festes på samme måte som krykker justeres - det er en sånn knott i den ene enden av beinet som må trykkes inn når du putter beinet inn i setet, og så spretter den ut av et lite hull i plasten og låser beinet på plass.
Bvlgari Skrevet 19. desember 2006 Forfatter #3 Skrevet 19. desember 2006 Jeg tror kanskje den kan være kjøpt på Ikea. Beina er av metall og når vi slår dem sammen går de liksom inn i hverandre. Når vi slår den ut, blir det to på en side og to på den andre. Som man slår ut et tørkestativ. Beina ser ut som skal plasseres inni noen spor på plastsetet. Det var der jeg stusset. Er det nok?
Gjest Bjørnsdatter Skrevet 19. desember 2006 #4 Skrevet 19. desember 2006 Vet ikke, prøv og se om det sitter?
Bvlgari Skrevet 19. desember 2006 Forfatter #5 Skrevet 19. desember 2006 Ja, vi prøvde. Må nok kjøpe ny stol, ja. Først skulle min far sjekke om den satt fint. Det gjorde den jo, så alle delene er nok der. For å være helt sikker på at alt gikk fint, satte han småtten nedi og skulle så sjekke at alt gikk fint også mens han satt der. Han løftet opp plastsetet med gutten i for å se under og når han satte setet nedi igjen, hadde smågutten klart å få en finger imellom. Sikkert derfor Ikea ikke selger disse stolene lenger, ja.. Denne skal ihvertfall bosses og vi skaffer en ny.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå