Gjest Gjest_Konemor_* Skrevet 18. desember 2006 #1 Skrevet 18. desember 2006 Ja det er sant, sørgelig men sant. Jeg er litt betatt av en flott kar, men er utrolig glad i min mann. Han er uten tvil det beste som har skjedd meg. Og det mener jeg virkelig. Vi har vært gift i mange år og det har aldri vært i mine tanker at det fins andre menn der ute... Men nå er jeg altså blitt litt betatt av en kar. Jeg kjenner han ikke så godt. Men her sitter jeg, mannen min er bortreist (han reiser mye), og det jeg tenker på nå er hvordan det ville vært å få kysset den mannen med den pene munnen. Gud jeg er tragisk. Har noen av dere blitt betatt av en annen iløpet av et langt ekteskap? Jeg fatter det ikke, jeg vil jo aldri finne på noe slikt tull i det hele tatt, jeg elsker jo mannen min. Irriterende tanker Jeg må visst kjede meg litt tror jeg
Gjest Gjest Skrevet 18. desember 2006 #2 Skrevet 18. desember 2006 Nyt det, kjenn at det kribler, fantaser og kos deg. Men ikke oppsøk han eller kontakt han på noen måte. Så lenge du koser deg med fantasien om han så kan hverdagen få et lite "piff", uten at du på noen måte bedrar din mann. Er også lykkelig gift med en mann jeg elsker utrolig høyt, men jeg har perioder hvor jeg virkelig fantaserer om andre. Holder meg langt unna de i real life
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå