Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har kjøpt en julegave på H&M, et undertøys/nattsett med singlet og "boxer". Jeg spurte om det kunne byttes, og fikk bekreftet at det kunne det. Det ble også klistret en lapp over prisen. Men så kom jeg hjem, og jeg syns det er litt rart at det kan byttes bare sånn uten videre, for jeg fikk ingen byttelapp, og boxeren ble heller ikke forseglet. Noen som vet om dette er vanlig policy i H&M-butikkene, eller om dette var spesielt for butikken jeg var i? Mottakeren av gaven bor et helt annet sted, og har ikke mulighet til å bytte i samme butikk som jeg kjøpte i.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har hørt at på HM kan du bytte undertøy fordi de kaster det som kommer tilbake rett i søppla... Men skal ikke si 100% at dette stemmer.

Skrevet

Jeg har fått byttet nattsett på H&M. Boxeren er jo strengt tatt ikke undertøy, men heller en liten shorts (ihvertfall hvis vi snakker om samme ting). Jeg bruker alltid truse under ihvertfall, og det gjør venninnene mine også.

Skrevet
Har hørt at på HM kan du bytte undertøy fordi de kaster det som kommer tilbake rett i søppla... Men skal ikke si 100% at dette stemmer.

What?! Stemmer dette?! Trodde ikke man kunne bytte undertøy på hm heller jeg..

Skrevet

Jeg tror HM har sluttet med å bytte alt undetøy, de gjorde det før. (og da ble alt kastet ja)

Skrevet

HM har sluttet å ta inn undertøy ja. Det ble litt mye svinn på den måten ;)

Det er ikke sikkert at alle butikkene vil ta inn nattøyet i retur. HM forsegler ingenting, og byttelapp ekstisterer ikke, man må bare ha kimballen som henger på plagget intakt.

Gjest Fruktfat
Skrevet

joda, de forsegler om man spør om det. jeg fikk undertøy av kjæresten til bursdagen min, hadde ikke igjen string i min str, så han kjøpte den som var. den ble derfor forseglet/satte i en plastikkdings gjennom trusa (sånn som prislappen henger i) og jeg bytta uten problem.

Skrevet

be om å få den plombert, dette er vanlig praksis i butikkene.

Skrevet

Hmm.. Litt sent det nå.. Tenkte ikke på det, siden jeg faktisk spurte om det kunne byttes. Får satse på at det går bra, enten ved at mottakeren ikke vil/trenger å bytte, eller evt at butikken hun går i godtar at det ikke er plombering/forsegling.

Skrevet
Jeg tror HM har sluttet med å bytte alt undetøy, de gjorde det før. (og da ble alt kastet ja)

Stemmer!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...