Gjest Kristin. Skrevet 18. desember 2006 #1 Skrevet 18. desember 2006 Hei alle. Jeg velger å være utlogget nå med tanke på hva jeg føler og hva jeg skal skrive her. Jeg håper ikke jeg blir igjenkjent pga dette, men de som igjenkjenner meg vet hvordan jeg har det ... litt i allefall. For ikke lenge siden ble jeg voldtatt. Jeg var på vei hjem fra en fest og jeg trenger vel ikke gå nærmere inn på det enn att jeg ble voldtatt og at den fornærmede er en god venn av meg. Tiden gikk, jeg ble sendt til gynokolog, tatt tester av og voldtektsmannen ble anmeldt. saken ble selvfølgelig henlagt. Jeg fant ut at jeg var gravid veldig fort. Pga min tro (kristendommen) sitter jeg her nå i mnd 4 i svangerskapet. Jeg har fortalt mine nærmeste om at jeg vil beholde barnet fordi det er Guds vilje, men voldteksmannen fikk nettopp nyss om at jeg er gravid. Han har sendt meg blomster, dukket opp på døra mi enda han ikke får nærme seg meg. Jeg var hard, kort og kontant i mot han helt til for ikke lenge siden. han sa unnskyld for voldtekten. han sa han var ruset på ghb og følte seg presset av sekten vi begge er meg i (orker ikke gå nærmere inn på dette). Han sa han var villig til å gjøre alt for meg og barnet. at voldtekten bare var et utbrudd av en langvarig avstandsforelskelse han har og hadde hatt av meg. Jeg tok han inn og vi pratet. Pratet om Gud, om svangerskapet, om hans feiltagelse og at det faktisk står i bibelen at tilgivelse er noe av det største man kan gjøre. Ja..... jeg har tilgitt han, og vi planlegger samboerskap og giftemål før babyen er i hus. Vi går på gjevnlige møter i kirken sammen og jeg føler meg lykkelig. Det hele høres sprøtt ut. Forelsket i voldtektsmannen min. Går det ann? Ja det gjør det. Nå støter familien min meg ut. Men ikke fordi jeg tok tilbake en voldtekstmann men fordi jeg får et "uekte" barn siden vi ikke er gift før barnet kom til hus. Han der i mot er ikke utstøtt men snakker MER med min familie enn hva jeg gjør. Ser jeg de i kirken så hilser de på han og ikke meg. Hører de sier ting som: "uekte barn" og sånt. Alle her i nærmiljøet snakker om oss, men vi elsker hverandre. Hvordan få min familie til å forstå at vi vil ha dette barnet selv om vi ikke er gift? Hilsen Kristin 25.
Gjest Kristin. Skrevet 18. desember 2006 #2 Skrevet 18. desember 2006 unnskyld hvis innlegget er litt rotete.
Gjest Bertine Skrevet 18. desember 2006 #3 Skrevet 18. desember 2006 Oi! Dette var en vanskelig situasjon... greit med tilgivelse å sånt, men når han ruser seg på ghb er han ikke verdt å ha ett forhold til vel!! Når han i tillegg har voldtatt deg!!!!!!???
Gjest Bellatrix Skrevet 18. desember 2006 #4 Skrevet 18. desember 2006 Hvis de hilser på han, men ikke på deg på grunn av det "uekte" barnet må det være noe alvorlig galt med dem, i hvert fall om de vet at det er han som har "påtvunget" deg barnet. Nei, han tvang deg neppe til å beholde barnet, men ettersom han voldtok deg så påtvang han deg unnfangelsen. Om noen har syndet så er det han og bare han. At du skal gifte deg med han klarer jeg ikke å forstå, men det er noe du må finne ut av selv.
Gjest kristin. Skrevet 18. desember 2006 #5 Skrevet 18. desember 2006 sekt er det samme som menighet. sånn at ingen tror vi er gale i hodet kristene.
Gjest Gjest_kristin_* Skrevet 18. desember 2006 #6 Skrevet 18. desember 2006 Oi! Dette var en vanskelig situasjon... greit med tilgivelse å sånt, men når han ruser seg på ghb er han ikke verdt å ha ett forhold til vel!! Når han i tillegg har voldtatt deg!!!!!!??? ← Han VAR ruset på GHB. ikke nå lenger. derfor voldtog han meg. han er på rett kjøl. det var menigheten som presset han sier han. og jeg forstår han nå. vi er venner men hvordan komme i kontakt med familien min igjen?
Gjest Bellatrix Skrevet 18. desember 2006 #7 Skrevet 18. desember 2006 sekt er det samme som menighet. sånn at ingen tror vi er gale i hodet kristene. ← Jeg kjenner ingen kristne som kaller menigheten sin for sekt, ikke engang de som er med i lukkede kristne miljøer kaller menigheten sin sekt.
Gjest Gjest Skrevet 18. desember 2006 #8 Skrevet 18. desember 2006 Hvis de hilser på han, men ikke på deg på grunn av det "uekte" barnet må det være noe alvorlig galt med dem, i hvert fall om de vet at det er han som har "påtvunget" deg barnet. Nei, han tvang deg neppe til å beholde barnet, men ettersom han voldtok deg så påtvang han deg unnfangelsen. Om noen har syndet så er det han og bare han. At du skal gifte deg med han klarer jeg ikke å forstå, men det er noe du må finne ut av selv. ← jeg forstår de til dels at de kaller barnet uekte. det er jo ikke unnfanget etter ekteskap. men jeg er datteren deres og de burde forstå meg. at jeg velger å gifte meg med han er en avgjørelse jeg har tenkt på i nesten 1 mnd nå og føler jeg gjør rett.
Gjest Bellatrix Skrevet 18. desember 2006 #10 Skrevet 18. desember 2006 Han VAR ruset på GHB. ikke nå lenger. derfor voldtog han meg. han er på rett kjøl. det var menigheten som presset han sier han. og jeg forstår han nå. vi er venner men hvordan komme i kontakt med familien min igjen? ← Presset menigheten han til å ruse seg på ghb? Eller til å voldta deg? Dette høres ut som en vanvittig menighet, og hele bunten burde politianmeldes om de holder på med sånt som du skriver.
Gjest kristin. Skrevet 18. desember 2006 #11 Skrevet 18. desember 2006 Jeg kjenner ingen kristne som kaller menigheten sin for sekt, ikke engang de som er med i lukkede kristne miljøer kaller menigheten sin sekt. ← jeg gjør det men mener det ikke negativt. kaller det menighet med likesinnede. tenkte at dere vantro forsto bedre om jeg skrev sekt.
Gjest Bellatrix Skrevet 18. desember 2006 #12 Skrevet 18. desember 2006 jeg forstår de til dels at de kaller barnet uekte. det er jo ikke unnfanget etter ekteskap. ← Ingen barn er ekte, men om de har en holdning som sier at barn utenfor ekteskap er ukte så skjønner jeg at de kaller barnet ditt for uekte. Poenget mitt er at det er hans skyld at barnet er uekte, ikke din.
Gjest Gjest_kristin_* Skrevet 18. desember 2006 #13 Skrevet 18. desember 2006 Presset menigheten han til å ruse seg på ghb? Eller til å voldta deg? Dette høres ut som en vanvittig menighet, og hele bunten burde politianmeldes om de holder på med sånt som du skriver. ← nei han følte seg presset av menigheten (noe jeg ikke vil gå nærmere inn på) og ruset seg på ghb på en fest menigheten hadde.
Yme Skrevet 18. desember 2006 #14 Skrevet 18. desember 2006 Jeg kjenner ingen kristne som kaller menigheten sin for sekt, ikke engang de som er med i lukkede kristne miljøer kaller menigheten sin sekt. ← Jeg kjenner ei jente som er jehovas vitne, og å familien dems sier de sekt. Kjenner fler som er jehovaer, å de ser på sekt som et stygt ord...
Gjest Bellatrix Skrevet 18. desember 2006 #15 Skrevet 18. desember 2006 jeg gjør det men mener det ikke negativt. kaller det menighet med likesinnede. tenkte at dere vantro forsto bedre om jeg skrev sekt. ← I all verden? Prøver du å få støtte fra oss eller prøver du å få oss til å miste respekten for deg? Ved å kalle andre mennesker vantro gjør du ikke noe annet enn å støte folk fra deg.
Gjest kristin. Skrevet 18. desember 2006 #16 Skrevet 18. desember 2006 Ingen barn er ekte, men om de har en holdning som sier at barn utenfor ekteskap er ukte så skjønner jeg at de kaller barnet ditt for uekte. Poenget mitt er at det er hans skyld at barnet er uekte, ikke din. ← jeg vet jo det. og derfor spør jeg om rådtil hvordan de kan kontakte meg igjen. for jeg savner familien min sånn.
Gjest Bellatrix Skrevet 18. desember 2006 #17 Skrevet 18. desember 2006 Jeg kjenner ei jente som er jehovas vitne, og å familien dems sier de sekt. Kjenner fler som er jehovaer, å de ser på sekt som et stygt ord... ← Jeg har i hvert fall aldri hørt om noen kristne som selv mener de er medlem i noen sekt, fordi sekt forbindes med noe negativt.
Gjest Gjest_kristin_* Skrevet 18. desember 2006 #18 Skrevet 18. desember 2006 I all verden? Prøver du å få støtte fra oss eller prøver du å få oss til å miste respekten for deg? Ved å kalle andre mennesker vantro gjør du ikke noe annet enn å støte folk fra deg. ← ingen grunn til å bli sinna. det likker bare i vokabularet mitt. unnskyld.
Yme Skrevet 18. desember 2006 #19 Skrevet 18. desember 2006 (endret) Jeg har i hvert fall aldri hørt om noen kristne som selv mener de er medlem i noen sekt, fordi sekt forbindes med noe negativt. ← Ja, det er sant. Det er derfor jeg la til at det kun var denne ene familien... Som sakt, så har jeg aldri møtt noe andre som sier sekt, men det fins noen, tydligvis Edit: Jeg føler forresten at "sekt" var det rette ordet å bruke, på den menigheten dems. Den er jo tydeligvis ikke så bra! Endret 18. desember 2006 av Yme
Gjest niomi Skrevet 18. desember 2006 #20 Skrevet 18. desember 2006 Ja, da har du endelig fått sett det sanne ansiktet til den "fantastiske" og "omfavnende" sekten din. For foreldrene dine er prektighet viktigere enn egen familie. kanskje du bør vurdere å bryte ut slik at dine egne barn slipper å vokse opp på løgnen? At kjæresten din følte presset av sekten er ingen unskylding for å ta GHB og voldta noen.
Anbefalte innlegg