Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

I dag har jeg trålet det som er av butikker i trondheim sentrum etter selveste nyttårskjolen. Det gikk ikke særlig bra..

Er det noen som bor i Trondheim som har tips til butikker med fine kjoler (som ikke er så altfor dyre...)? Problemet er vel også at jeg ser for meg hvordan kjolen skal være; ettersittende over brystet og ned til midja, med skrå utover der. Gjerne med et bånd/belte i midja. Lengde rett under kneet. Trenger ikke være svart, men må passe til svarte sko (jeg fant nemlig de perfekte skoene i dag ;) )

Noe som kan hjelpe?

Også et spørsmål til;

Jeg sliter veldig med å finne skjørt som sitter fint nå, masse skjørt i fasonger som ikke passer meg i butikkene. Er det pyntet nok å ha på "dressbukse-shorts" med en fin topp og et fint belte + høyhæla sko i juleselskap?

Edit: ordfeil

Endret av miesol
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå vet ikke jeg hva slags butikker som er der du bor, men jeg vet om butikker som selger sånne kjoler billig.

Hvis det er Neste Stopp der du bor, så har de en nydelig Vila-kjole som er som du beskriver. Jeg har den og synes den er fantastisk. den er kremhvit med svarte detaljer og koster kr 400.

Eller så har de lekre kjoler på en butikk som heter X-Company. der koster kjolene du spør etter 499-799 :)

Eller så finnes det på Oasis, om det finnes i nærheten der du bor. Der er det dyrere da, men du kan jo se om du finner noe.

Skrevet

Jeg kjøpte meg en kjole fra vero moda i dag, som er brun med gullblomdekorasjon over hele og med et silkebånd i gull i midjen. Selve fromen er omtrendt akkurat som du vil ha den.

Skrevet

Jeg har en slik svart kjole, med gullbånd like under puppa. Ligger et bilde av den i en eller annen tråd her inne. :lete:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...