Nieida Skrevet 18. desember 2006 #1 Skrevet 18. desember 2006 Har en gammel datamaskin som min lille skjønne kan bruke når hun er hjemme på ferie. Går det an å koble opp MNS på denne versjonen? I så fall kan noen veilede meg på hvordan jeg gjør det?
emondak Skrevet 18. desember 2006 #2 Skrevet 18. desember 2006 Smal sak.. Du får ikke lagt inn den nyeste versjonen av msn, men ellers skal det gå lett som bare det.. Du kan prøve å gå inn på denne siden og se hva som kommer opp.. Siden jeg kjører xp så går det så det griner for min del.. Men har jeg forstått det riktig så skal den aktuelle messenger versjonen for din maskin komme opp. Da skal det bare være å følge beskrivelsen og kjøre på!! Fungerte det??
emondak Skrevet 19. desember 2006 #4 Skrevet 19. desember 2006 (endret) Denne linken til download.com ser ut til å stemme.. Bedre nå?? Download.com er et genialt sted å lete om man er ute etter ett eller anna program!! Edit: Trykk "Download" linken og lagre fila, for så å installere herligheten! Endret 19. desember 2006 av kekker
Gjest Maxagaze Skrevet 19. desember 2006 #5 Skrevet 19. desember 2006 Har en gammel datamaskin som min lille skjønne kan bruke når hun er hjemme på ferie. Går det an å koble opp MNS på denne versjonen? I så fall kan noen veilede meg på hvordan jeg gjør det? ← Hvorfor ikke heller bruke Gaim ? Direkte link til innstallasjonsfila: Last Ned En gammel maskin vil uansett ikke kjøre all "pynten" i nyeste MSN særlig bra (video mm).
Nieida Skrevet 20. desember 2006 Forfatter #6 Skrevet 20. desember 2006 Hei kekker, nå kom jeg inn. Jula er reddet min lille skjønne kan sitte ved sin egen maskin.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå