Gå til innhold

Hvor ofte??

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg har vært sammen med min kjære i 1 1/2 år nå. Min kjære er UTROLIG ansvarsbevisst, og var redd for å ha sex fortidlig. Et helt år gikk...hvor vi kun kosa oss med de fleste plagga på. Men så kom tida hvor det meste ble kledd av, og vi har hatt det helt MAX...ja,ubeskrivelig digg!!

Er det normalt å vente så lenge med å ha det?? Eller er det bare min vakre,digge,kjekke gode gutt som er så god å tenker på at jeg ikke skal syns det er for tidlig? Jeg var bare 17 når vi ble sammen seru.

Hvor ofte har du/dere sex forresten?? Bare spør litt jeg...kjeder meg her inatt, fåkke sove og gutten min er så langt unna...*sukk*

-mina

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei Mina.

Får ikke sove du heller nei. icon_wink.gif

Når det gjelder å vente med sex i et forhold, så var et helt år lenge syntes jeg. Har ikke hørt noen som har ventet så lenge før.

Men nå er det vel heller ikke det som er det viktige her. Det viktige er jo å gjøre det rette for seg selv og partneren sin. Om det er å vente i 14 dager eller 3 måneder spiller vel heller liten rolle!!

Hvor ofte jeg har sex med min kjære..??

Det kan variere mye. Alt fra hver dag (flere ganger om dagen...), til annenhver dag, til 2 ganger i uka. Det kommer helt ann på formen, lysten m.m.

Men vi kan faktisk gå en uke uten sex også.

Det viktigste er vel å ha sex når man ha LYST !!!!

Klems fra,12

Gjest Anonymous
Skrevet

Ja, ett år er kanskje lenge...men jeg er faktisk gla for det. Det tyder jo på at gutten min ikke var ute etter EN ting bare. Vi har det utrolig bra sammen, det blir bare bedre og bedre for hver dag:)

Klart det kommer ann på formen, av og til er det deilig å legge seg på armen hans og bare sove...mens andre ganger koser vi oss extra;)

Livet er herlig ass!!!!

Sov godt da, vi sovner sikkert til slutt!!

God påske forresten:)

Skrevet

God Påske til deg også!!! icon_smile.gif

Og kos deg med din kjære. Får håpe han kommer hjem snart da. icon_wink.gif

Klems igjen fra,12

• Liker 1
  • 18 år senere...
AnonymBruker
Skrevet

Dytt

Anonymkode: d8e96...2a8

AnonymBruker
Skrevet

Når hun er klar igjen. Er svær  slik at hun kjenner det i noen dager etterpå hvis vi kjører full penetrering. Men, etter mer rolig sex er hun klar ganske raskt. Et par dager før mens er hun avhengig av mye piv. Da liker hun full pakke, og hun kommer ekstremt lett og mye. Dette er månedens seksuelle høydepunkt. Merker selv at kroppen min husker når dette skjer i måneden, potensen er solid og ballene nesten bugner over med svømmere. Ballene er da størst, musklene væskrfulle, klar for innsats.

Når hun har mens blir det bare for vondt for henne, så da lar jeg meg selv bygge opp buffer. Bruker da tiden til ekstra mye trening, jobbing og ikke minst å ivareta hus og hjem. Da blir hun bra keen når mensen er over. Da er det tilbake til den deilige normalen. Hverdagssex, kos og nærhet.

Happy wife, happy life.

23/18 over og ut.

Anonymkode: 40d3f...d9b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...