Gå til innhold

Hvilken "vinterhudkrem" til min hud?

Anbefalte innlegg

Gjest Aurora Vaniljesaus
Skrevet (endret)

Jeg har brukt "active moist" fra Dermatologica, men nå som det har blitt kaldt er jeg veldig tørr i huden og vil gjerne ha noe som er litt "kraftigere"..

Er det noen som har et tips til meg?

Jeg er 26 år. Huden min kan lett bli tørr i kinnene, samtidig som jeg kan ha litt fet hud i t-sonen.

Endret av Aurora Vaniljesaus
Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg bruker også active moist til vanlig, men blir tørr i panne og kinn nå om vinteren. Gikk til innkjøp av skin smoothing cream, men var fortsatt litt tørr i huden, så det kan være bedre å kjøpe en annen krem.

Uansett så synes jeg jojobaolje hjelper veldig på, og jeg er ikke noe tørr nå lenger. :) Den er å anbefale!

Skrevet

Jeg bruker også Active Moist, men jeg blir for tørr nå om vinteren til at den er bra nok. På lørdag kjøpte jeg Skin Smoothing Cream, og jeg syns den er kjempegod.

Skrevet

Hvis du er veldig tørr kan Hemp kremen fra Body Shop fungere bra. Den er laget for ekstremt tørr hud, og er veldig god, synes jeg. Ikke koster den så veldig mye heller.

Gjest Aurora Vaniljesaus
Skrevet

Takk for hjelpsomme svar... :)

Skrevet

Jeg bruker også active moist, men den blir for tynn nå på vinteren, så jeg har kjøpt skin smoothing cream og er kjempefornøyd med den.

Gjest Aurora Vaniljesaus
Skrevet
Jeg bruker også active moist, men den blir for tynn nå på vinteren, så jeg har kjøpt skin smoothing cream og er kjempefornøyd med den.

Det virker som det er den "vanlig løsningen" her, ja.. :)

Jeg skal "sjekke den ut" ;)

Skrevet

Kjøper dere ssc på nettet? Og kva kostar den?

Skrevet

Ja jeg kjøpte den på Lookfantastic. Kan den ha kostet rundt 300kr?!

Skrevet
Ja jeg kjøpte den på Lookfantastic. Kan den ha kostet rundt 300kr?!

Då kjem det oftast toll i tillegg?

Gjest KATTAstrofe
Skrevet

Skin smoothing cream er kjempegod både sommer og vinter :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...