Lykkelig eks-frue Skrevet 18. desember 2006 #1 Del Skrevet 18. desember 2006 I dag er det nøyaktig ett år siden min eks-mann stakk på dagen fra meg og barna, og jeg ble singel. Dagen jeg har gruet meg for i et par uker viser seg å være som alle andre dager. Bortsett at jeg faktisk har tenkt over at jeg er så heldig at jeg har kommet skikkelig styrket ut av dette bruddet, og ser at jeg har det bedre nå. Jeg anser meg som 99 % helet, og er nok klar for å møte datingverden igjen på nyåret Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pellegrino Skrevet 18. desember 2006 #2 Del Skrevet 18. desember 2006 Hei, lykkelige eks-frue gratulerer med et nytt og bedre liv! Så flott at du kan distansere deg fra det som skjedde, og glede deg over hva fremtiden kan bringe. Lykke til videre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
micia78 Skrevet 18. desember 2006 #3 Del Skrevet 18. desember 2006 Mange gratulasjoner herfra også! Så fint å høre at du merker din egen styrke, som er blitt enda sterkere nå! Lykke til videre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå