Gjest Gjest_Truls_* Skrevet 18. desember 2006 #1 Skrevet 18. desember 2006 Kall det gjerne en erotisk fantasi, men her er min optimale One Night Stand. Noe av dette har jeg fått oppleve, men hvis jeg får sjansen, vil jeg gjerne gjøre det bedre. Jeg vil gjerne ha kommentarer til denne. Er jeg for styrende? Ville du som jente ha større innflytelse på det som skal skje? Hyggelig hvis det også kommer flere som har en plan for en god ONS. Det er viktig å gjøre oppmerksom på at hvis jeg får et -nei- underveis, så går jeg ikke videre på det opplegget. Utgangspunktet er at vi er på et hotell med felles sauna. I løpet av dagen har ei jente nærmest flørtet med meg, jeg tenner på henne, og jeg synes å få tegn på at hun vil ha meg til sengs, men jeg er neimen ikke sikker. Og for all del, hvis det er bom, vil jeg ikke ha ord på meg for å prøve å legge ned jenter; så her må man gå forsiktig fram. Utpå kvelden inviterer jeg henne med på finsk sauna med honninginnsmøring (har nettopp opplevd det i Finland). Det svarer hun ja på, og vi er alene i dusjen. Foreløpig er det ikke noe erotisk, og jeg har ikke ereksjon. Men jeg såper henne inn på ryggen, og det sier hun ikke nei til. Jeg snur henne rundt og spør om hun vil vaskes over det hele? Hvis hun svarer nei, ligger jeg unna de private sfærer, og da blir det bare honningsauna, men uten noe erotikk. Men jeg får et ja og vasker brystene, med litt lett stimulering av vortene. Så vasker jeg hele smørsida, og fitta (uten såpe). Tar nedenfra og pekefingeren glir oppover mellom kjønnsleppene. Der kjenner jeg klitoris, som jeg masserer forsiktig. Jeg ser at hun liker det, og kjenner rykningene i klitten. Og da får jeg ereksjon. Jeg spør om hun vil vaske meg. Først får hun ryggen, så snur jeg meg, og hun vasker fronten. Litt nølende nedover, men jeg sier hun kan vaske meg overalt. Da tar hun staken, såper godt inn, vasker og onanerer meg litt. Så skyller hun av og suger meg. Inne i saunaen, legger jeg henne på magen og smører hele baksida inn med honning, snur henne og masserer inn et tynt honninglag, også på fitteleppene. Fingerpuler henne litt med å bruke to fingre opp mot G-punktet. Så smører hun meg inn, hun smører staken godt, leker med den, ser på den og suger med kraftige bevegelser. Deretter legger jeg meg mellom beina hennes og slikker henne. Dette ender da 69-stillingen som blir meget heftig. Til slutt ut i dusjen og dusje av svette og honning. Så er det tid for å gå på rommet. Først med den gode samtalen over et glass rødvin. Men kåtheten strømmer på. Vi står mot hverandre på gulvet, jeg kysser henne. Kler av henne, sakte, plagg for plagg, stryker lett over det som kommer fram av naken hud. Til slutt står hun der igjen som den åpenbaringen. Og hun kler av meg på samme måten. Jeg legger meg på sengen, med pikken rett opp. Hun leker med den, og som en ekstra lek, tar hun på meg kondom Deretter setter hun seg oppå meg, rir, lener seg bakover så pikken bøyes nesten for mye, men da tar den jo godt på G-punktet. Jeg ber henne ta selv på klitoris mens hun jokker oppå meg. Ny stilling: Doggy: Jeg står på kne, holder rundt hoftene, og puler henne hardt. Jeg ber henne stimulere klitoris og spør om hun vil ha orgasme? For hvis hun vil det, så kan jeg godt holde på lenge. (Å spørre slik kan kanskje virke blokkerende? Er det noe med prestasjonsangst?) Men så går det for henne, hun roterer fitta rundt pikken og presser hardt rundt meg. Neste runde er også bakfra, men nå ligger vi ned på sengen, og hun får to nye (Litt mindre) orgasmer. Snur henne rundt og puler lenge i misjonærstillingen, ser på ansiktet hennes at hun liker det. Like før det går for meg, tar jeg hendene rundt rompeballene hennes og løfter underlivet opp mot meg. Under orgasmen nyter jeg at jeg har hennes fittelepper rundt meg. Hvis hun ønsker det, går jeg ut, tar av kondom, og hun onanerer slutten, og jeg spruter i munnen hennes. Til slutt inviterer jeg på nærhet, hun blir liggende hos meg om natten. Til å begynne med ligger hun rundt meg, dels oppå ryggen min. Men så sovner vi. Likevel våkner vi tidlig og tar en lynknull i misjonærstillingen. Før hun går, avklarer vi om det vi hadde sammen var ok for begge. Kankje kan det gjentas? Avtaler også å sende hverandre noen megetsigende, hemmelige blikk i møterommet.
Gjest Gjest Skrevet 18. desember 2006 #2 Skrevet 18. desember 2006 ehh... tror kanskje du har lest litt for mye Cupido. One night stand du lissom.
Gjest =tentacle= Skrevet 18. desember 2006 #3 Skrevet 18. desember 2006 For styrende? Hvordan kan du tro noe sånt? Som jente synes jeg selvfølgelig det er helt strålende om en mann jeg ikke har truffet enda har detaljplanlagt sexen fra start, gjennom alle rundene og til slutten, også på det som går på hvordan jeg skal bli stimulert og hva jeg spontant skal foreta meg overfor ham. Denne er helt klart best: Avtaler også å sende hverandre noen megetsigende, hemmelige blikk i møterommet. Fantasier er jo supert det, men når man har med et menneske man ikke kjenner å gjøre, så utvikler sexen seg basert på kjemien der og da, hun er ikke en robot, hun er ikke en tankeleser, og hun kan bringe ting inn i sexen som du ikke selv hadde forestilt deg, hvis du ikke møter henne med rigide ideer om hva som skal foregå. I kortversjon: Ikke print ut innlegget og vis det til en potensiell ONS
Gjest Don Giovanni Skrevet 19. desember 2006 #4 Skrevet 19. desember 2006 Dette er ikke slik mine ONS'er er iallfall. Stikkord for dem er: Masse drikke, godt humør, sjarmoffensiv, pen rompe, jammen ok tryne også, mer drikke, små full, bli med hjem?, famling i oppgangen, treffe nøkkelhullet på 47. forsøk mens vi kliner, inne, mer drikke, musikk, mer fumling og klining, i senga (definisjon på senga er klart utvidet), forspill m/tenner, puling; misjonær, bakfra, sprute mens jeg tenker på om det er teoretisk mulig å få på seg buksa samtidig (med spruten), begynne å bli litt mer edru, telle sekunder mens jeg (eller hun) venter på et passende tidspunkt til å ringe etter drosje, si vi snakkes (aldri jeg ringer ). Når det gjelder fantasiversjonen, så får jeg som regel den i hodet på samme tidspunkt som jeg ringer etter drosje, og den er som følger; Jeg knipser med fingrene og er vips tilbake til utestedet jeg plukket opp dama, og drikker VANN!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå