Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

vet dere om noen sted i butikk eller på nett jeg kan få tak i football manager 2007 for litt billigere enn 500,- som på min lokale narvesen...? :)

Skrevet

Nå vet ikke jeg om det er PC eller Playstation du skal ha spillet til, men jeg fant det usannsynlig billig til PC i alle fall...

På nettbutikken Playx.no har de tilbud på det til 199 +49 kr i frakt.

(http://www.playx.no/index.php?SCREEN=item&item=53082)

Jeg er litt usikker på hvordan reglene om toll er her, jeg tror nemlig at denne butikken sender fra Danmark. Importgrensa er jo på 200 kroner, men om denne gjelder før eller etter frakt vet jeg ikke. Kanskje noen andre vet?

Når man skal finne billigste pris på ting og tang er det veldig greit å bruke nettstedet kelkoo.no - her kan man søke på nesten alle typer produkter.

Ellers så har cdon.no spillet for 369 (398 inkl. frakt) - der slipper man i alle fall utenom import- og tollregler.

Håper dette var til hjelp

God Jul :)

Skrevet

jeg har akkurat bestilt fra playx! whey, jeg visste ikke at de sendte fra danmark! vi får bare krysse fingrene da! :)

tusen takk og ha en deilig jul! det snør, det snør, tiddelibom! :klappe:

Skrevet (endret)

Du får gi rapport når du får spillet da om den norske stat har lagt toll på varen ;)

Oppdatering: Det står følgende å lese på playx.no:

"playx.no har logistikk fra Danmark. Ved varekjøp under NOK 200,- ekskl. Frakt. * er det dette momsfritt inn til Norge."

Så da skulle du være trygg ;)

Endret av Sprint

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...