Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor drar jeg når jeg vil ha en billig

sydenferie med barn ? (student :) )

Reiser etter påska.. Måneds-skifte april/mai

Det MÅ være barnevennlig, skal bare slappe av å kose oss :briller:

Har aldri vært i syden før, så jeg

trenger tips og råd..

Hva har en med seg ??

Skrevet

:lol: -Har selv vært på ferie med mine barn - flere gg - og det som kom best ut var faktisk Mallorca, Alcudia.- Der er en veldig flott, stor og barnevennlig strand.....man har oversikten og barna kan boltre seg.

Der var også Bamseklubb såvidt jeg husker. Vi bodde på et stort hotell som låg på stranden, så det var bare å spasere rett ut om morgenen.-Herlig!

Om kveldene var vi på små, koselige restauranter i nærheten.

Lykke til! :lol:

Skrevet

Portugal (Algarve kysten), Tenerife, Spania eller Italia for eksempel? Nå har ikke jeg barn, men jeg har vært der og det virker som fine plasser å reise til med barn.

Skrevet

Har hørt veldig positivt om Mallorca ja..

Men er det ikke så dyrt der ??

Vært å hentet en hel bunke med sydenkataloger..

Skal se om jeg finner noe der :)

Takk for tips !! :wink:

Gjest ragnhils ikke innlogget
Skrevet

Du skriver ikke hvor store barna er...

Vi har vært ibåde på Rhodos og på Kreta med guttungen - han er 5 og et halvt nå, og var med første gang for snart 2 år siden. Han har også vært i Tyrkia...

Det viktigste når man har med barn, er at det er svømmebasseng på hotellt. Vi var veldig fornøyde med Sunwing Resort - men så er jo de spesialister på banefamilier (og det er ganske dyrt der). Dessuten bør man passe på at hotellet holder en viss kvlitet (3 stjerner holder). MITT INTRYKK ER AT Ugne stortsett erfornøyde nårde får lekt i vannet - så kort vei til stranda er også greit.

lykke til med planleggingen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...