Gå til innhold

Hvor kjøpe? : Kostyme til nyttårsaften

Anbefalte innlegg

Skrevet

Datteren min sa at idag at hun ville være Rudolf på nyttårsaften og ingenting annet siden hun elsket rudolf.. :overrasket:

Hjelpe meg :grine: hvor har de slike kostymer da & hvordan i all verden skal jeg få tak i et på så kort tid?

Hvis jeg må sy: hvordan og med hva...?

:sjenert:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hmm, er det karneval? Brun bukse, brun genser og en stoor rød nese? Og kanskje noen horn?

Skrevet

Horn-hårbøyle hadde de i all fall på Accesorize.

Skrevet

Spør om hun har noen kreative forslag selv. Hun kan eks tegne en maske, lage horn av alu.folie som kles inn med brunt papir osv. Ikke alltid man må kjøpe og sy så mye.

Skrevet
Hmm, er det karneval? Brun bukse, brun genser og en stoor rød nese? Og kanskje noen horn?

kanskje nyttårsbukk, noen plasser i landet de bruker det, vet i alle fall om en plass på vestlandet nyttårsbukk er en skikk

Skrevet

På Jernia har de hårbøyler laget i brunt stoff med horn og påsydde bjeller. Så vet du det :smilbla:

Skrevet

Er jo smart å lage selv da, sånn som andre foreslår her. :)

Men du kan få kjøpt sånne drakter på lekebutikker ol., -og du kan også få leid fra kostymeutleie. Vet ikke hvor du bor men kan gi tips om hvor du kan gå både i Trondheim og Oslo!

Skrevet

Var inne på www.festivitas.no men der hadde de ikke Rudolf (men mye annet fint for andre anledninger!)

Men på Standard derimot! Ser ut til at man både kan kjøpe i butikk i Oslo og bestille over nett for forsendelse ellers i landet. Se www.festmagasinet.no

Under nisseutstyr så jeg reinsdyrdrakt til voksne, kan jo hende de har til barn også. Ellers fantes det Rudolf-hodepynt med nese som så ut til å passe til barn, se her

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...