Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen av dere som får tørr hud av mineralsminke?

Nå som vinteren endelig har kommet, så har jeg fått tørrere hud enn vanlig :forvirret: Har brukt farget dagkrem noen dager, og nå er de tørre partiene borte. Jeg har ikke spesielt tørr hud heller, men normal/kombinert.

Og jeg som liker mineralfoundation så godt...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva med å prøve pure lux? Den gir ivertfall ikke meg noe tørr hud og jeg får alltid tørrere hud om vinteren, men det har ikke skjedd i år.

Skrevet

Jeg har også kombinert hud, men nå om vinteren blir alt helt snudd på hode. Jeg er tørr særlig i pannen men også i kinnene, noe som gjør at Id foundationen ikke ser så bra ut.

Det jeg har gjort er å bytte ansiktskrem til en fetere i de partiene hvor jeg er tørr, samt bruke masker og har også begynt med jojoba. Dette gjør at huden er bedre og slik at jeg kan bruke Id foundationen uten at jeg blir flassete :)

Skrevet
Jeg har også kombinert hud, men nå om vinteren blir alt helt snudd på hode. Jeg er tørr særlig i pannen men også i kinnene, noe som gjør at Id foundationen ikke ser så bra ut.

Det jeg har gjort er å bytte ansiktskrem til en fetere i de partiene hvor jeg er tørr, samt bruke masker og har også begynt med jojoba. Dette gjør at huden er bedre og slik at jeg kan bruke Id foundationen uten at jeg blir flassete :)

Kan virke som om vi har liknende hud..

Jeg bruker fetere krem og også jojoba-olje, samt fuktighetsmaske i ny og ned. Men det er så mye jobb! :ler: Med TM så er det bare å klaske på, så ser det bra ut..

Ser ut som om jeg må spare mineralsminken til sommeren :sur:

Til Mary H, takk for forslaget..men tanken på å finne riktig fargematch en gang til frister ikke så mye. Er heller ikke så veldig imponert over øyeskyggene fra Pure Luxe, synes de støver så mye. Men foundation kan jo være mye bedre, hva vet jeg :)

Skrevet

Et tredje alternativ kan jo være Kiss Me minerals. De har fine øyenskygger også. Glo Minerals er et fjerde alternativ, men det har jeg ikke prøvd selv. Har hørt om mange fornøyde brukere som vanker her da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...