Gjest itla Skrevet 17. desember 2006 #1 Skrevet 17. desember 2006 Jeg har ca. en halv pakke nougat igjen (i overkant av 100 g) etter å ha laget julekonfekt. Noen som har tips til hva jeg kan lage av resten?
la_luz Skrevet 18. desember 2006 #2 Skrevet 18. desember 2006 Dytter denne opp jeg har også en halv pakke til overs
Kakao Skrevet 18. desember 2006 #3 Skrevet 18. desember 2006 Hvor får man kjøpt denne nougaten? Jeg blir snart tullete. I alle fall det jeg tenkte å lage med nougaten om jeg finner den er sjokolade som Tina (hun svenskekokken) lagde på tv. Smelter 250 g nougat og 125 g mørk sjokolade i vannbad. Ha oppi det en vil av forskjellige nøtter, evt rosiner + revet skall av 1 appelsinskall.
Gjest gjesta Skrevet 18. desember 2006 #4 Skrevet 18. desember 2006 (endret) Jeg har i alle fall kjøpt det på Meny. Antar de også selger det i andre matbutikker med godt utvalg Edit: Trøtt - Glemte visst å skrive butikknavnet Endret 18. desember 2006 av Sprilla
Gjest Hedda Gabler Skrevet 18. desember 2006 #5 Skrevet 18. desember 2006 Kjære - du trenger da ikke være brydd med å lage noe! Bare send pakka til meg helt naturell, du.
Gjest Bjørnsdatter Skrevet 18. desember 2006 #6 Skrevet 18. desember 2006 Hva mener du bruke? Man bruker da ikke nougat. Man SPISER nougat.
Gjest itla Skrevet 19. desember 2006 #7 Skrevet 19. desember 2006 (endret) Kjære - du trenger da ikke være brydd med å lage noe! Bare send pakka til meg helt naturell, du. ← Litt sent nå, jeg har laget kokoskonfekt med nougat inni. Minner litt om Cocos-sjokoladen i Twistposen Ikke så dumt det heller! Jeg synes nemlig at "bar" nougat kan bli litt vel søtt... Hvor får man kjøpt denne nougaten? Jeg blir snart tullete. ← Jeg har kjøpt på Ica Stormarked i år, for de var utsolgt på Meny. Men har kjøpt der tidligere. Uansett - velassorterte matbutikker er tingen. Endret 19. desember 2006 av itla
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå