Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Må gjøre litt research før jeg går i butikken og handler :gave:

På forhånd takk :nissevink:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det spørs litt hvem den er til... Alder, type o.l.

Gjest KATTAstrofe
Skrevet (endret)

Kjæresten min har to som jeg liker spesielt godt, og den ene er en fra Kenzo. Usikker på hva den heter. Den andre er Silver shadow fra Davidoff. Den reklameres vel med med en godt voksen mann, men jeg syns den er kjempegod på min unge kjæreste.

Edit: Den fra Kenzo heter L'Eau Par Kenzo Pour Homme

Endret av KATTAstrofe
Skrevet (endret)

Lacoste her også. Men den i grønn boks.. Firkantet flaske. Hehe.. må finne ut hva den heter

Og her fant jeg den Lacoste Essential

Endret av Gitte
Skrevet

Polo Black og Calvin Klein Euphoria

Gjest Hedda Gabler
Skrevet

Kouros. Gammel, men god. Tror jeg da, har ikke luktet den på mange år når jeg tenker meg om.

Skrevet

Du ser vel at lacoste essential leder med 2 stemmer ;) hehe

Gjest Deception
Skrevet
Chanel Allure sport.

Den er helt fantastisk :hjerter: Nå har jeg kjøpt Boss in Motion til kjæresten; den er litt i samme leia. Og selv falt han pladask for en prøve med Euphoria Men fra Calvin Klein. Synd jeg ikke visste det litt før. Alle disse er relativt friske, sporty parfymer.

Skrevet

Nå er det jo slik at parfyme lukter forskjellig på forskjellige folk, så jeg syntes det er vanskelig å si noe om..

En parfyme luktet så dårlig at jeg hadde problemer med å være i nærheten av typen som brukte den (det var en slags sur lukt). Kjenner andre som har brukt samme parfyme uten av det var noe problem da..

Skrevet

Den ultimate herreparfymen mener jeg er Hugo Boss Elements Aqua.

Den er helt himmelsk. Passer godt på unge som eldre, og er behagelig og ikke for sterk, men veldig sexy.

En sikker vinner! :)

Skrevet

Hugo Boss "Soul", Jean Paul Gaultier "Le Male" og Van Gils "Basic Instinct"!! :hjerte:

Skrevet
Chanel Allure sport.

Enig!

Jeg liker også Hugo Boss - Hugo og DKNY - Be delicious på samboern.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...