Gjest utlogget nåå Skrevet 17. desember 2006 #1 Skrevet 17. desember 2006 Hei Min flunkende nye kjæreste er visst omskåret og siden jeg bare har vært borti penis med forhud før føler jeg meg litt dum og klossete nå; det mangler liksom noe. Er jo vant med forhuden når jeg runker/suger, nå som den mangler blir jeg jo litt usikker på hva som er "rett" å gjøre. Det virker som han er ganske følsom på penishodet ("ømmet seg litt da jeg grep rundt den første gang, stakkars), men jeg regner med han har vært omskåret en stund så burde han ikke ha mistet mye av følsomheten etterhvert? Eller hvordan funker det? Har hørt at omskårede holder seg lenger før de kommer, men betyr det at de bruker lengre tid på å komme sånn jevnt over også? Er ganske glad i en kjappis nå og da, vil det bli vanskeligere å kommer på et par minutter for en som er omskåret? Hvis det er noen som er omskjært eller har kjæreste/mann som er omskåret å kan komme med noen tips/erfaringer er jeg veldig takknemlig. Vil jo gjerne at det skal være best mulig for ham
Gjest Gjest Sulosi Skrevet 17. desember 2006 #2 Skrevet 17. desember 2006 Lurer vel litt på akkurat det samme... Har hatt sex med en som var omskåret og han hadde ingen problemer med en kjapp en. Det har foreløpig blitt med den ene gangen men får jeg sjangsen skal jeg spørre...
Liskat Skrevet 18. desember 2006 #3 Skrevet 18. desember 2006 Du trenger nok andre metoder for runking og suging, kanskje, men annet enn det skal det ikke være noen stor forskell (jeg har prøvd begge deler selv). Det greie med omsårede er jo at det er lettere å holde alt rent overalt
Gjest Reisende John Skrevet 18. desember 2006 #4 Skrevet 18. desember 2006 Det greie med omsårede er jo at det er lettere å holde alt rent overalt ← Dette er en vanlig misforståelse blant kvinner. Det er faktisk like lett å holde ren en penis med forhud, ingen forskjell. Dette tar jeg ikke ut av løse luften, men på erfaring fra daglig renhold av en penis i over 30 år
Gjest Gjest_trådstarter_* Skrevet 18. desember 2006 #5 Skrevet 18. desember 2006 Takk for svar! Lurer vel litt på akkurat det samme... Har hatt sex med en som var omskåret og han hadde ingen problemer med en kjapp en. Det har foreløpig blitt med den ene gangen men får jeg sjangsen skal jeg spørre... Hehe, ja det får du gjøre, og rapportere til meg Du trenger nok andre metoder for runking og suging, kanskje, men annet enn det skal det ikke være noen stor forskell (jeg har prøvd begge deler selv). Har du noen triks? Siden du har erfart begge, hva er forskjellen, hvis det er noe? Føler meg skikkelig dum som spør om sånt men.. Det greie med omsårede er jo at det er lettere å holde alt rent overalt Det opplever jeg ikke som et problem i utgangspunktet, som Reisende John sier klarer uomskårende menn fint å holde seg rene de også... Så håper ikke det var det eneste positive som er å si om omskårne menn . Hvis flere har erfaringer, kom gjerne med dem
Gjest gjesta Skrevet 18. desember 2006 #6 Skrevet 18. desember 2006 Deilig å se at folk endelig skriver omskåret. Når det gjelder renslighet, virker det opplagt at det er enklere å holde en omskåret pikk ren. Etter noen dagers fjelltur vet da alle vi ikke-omskårede menn hvor vondlukten sitter? Til og med hvis man bare har hatt anledning til en lyndusj, kan man enkelte ganger lukte uhumskheter derfra. Men til tema: Hva med å bruke glidemiddel?
Gjest Elfrida Skrevet 18. desember 2006 #7 Skrevet 18. desember 2006 Jeg tror det er det samme her som ellers når man får ny partner, man må lære hverandre å kjenne, hva som føles godt og hvordan det er godt. Man må snakke sammen om hvordan ting føles. Det tar tid, og underveis blir antagelig litt kløning. Det er ikke så farlig det. Men, jeg tror i hvert fall at en eller annen form for glidemiddel er fint ved runking av en omskåren mann.
Corine Skrevet 18. desember 2006 #8 Skrevet 18. desember 2006 (endret) Ingen problemer! Samboeren min er omskåret, og har aldri opplevd noen vanskeligheter i så måte. Runking, suging- ikke store forskjellen. Glidemiddel er ikke nødvendig- med mindre han synes det er deilig når du bruker det da. Corine P.S Omskårede menn kan være mindre følsomme, og de fleste bruker kanskje litt lenger tid på å komme. Men det varierer veldig, så jeg tror ikke man kan generalisere her heller. Endret 18. desember 2006 av Corine
Gjest Gresk Gudinne med bakoversveis Skrevet 18. desember 2006 #9 Skrevet 18. desember 2006 Behandle dem som "vanlige" pikker.
Gjest Gjest_trådstarter_* Skrevet 18. desember 2006 #10 Skrevet 18. desember 2006 Takk for alle svar! Og for tips om glidemiddel. Skal se om det gjerne faller i smak. Behandle dem som "vanlige" pikker. Ja, kan vel egentlig det. Ble bare litt bekymra når han ømmet seg litt og han i tillegg brukte ganske lang tid på å komme. Vil jo ikke gjøre noe feil heller. Også er det jo helt nytt forhold, så vil ikke drive å grave og spør masse med det første, og virke helt nybegynner. Vi får bare prøve oss fram.
Liskat Skrevet 18. desember 2006 #11 Skrevet 18. desember 2006 Med en ny partner er det uansett greit å få dem til å vise hvordan de liker at ting blir gjort, siden det er litt variasjoner på slikt. Jeg må i alle fall alltid vise hvordan jeg skal gledes siden ingen klarer å få til å bruke fingre eller tunge på meg uten veiledning, og sånn er det sikkert med menn også.
Gjest gjesta Skrevet 19. desember 2006 #12 Skrevet 19. desember 2006 Har bare erfaring med en mann da, men .... Vi holdt sammen noen år. Kun en gang klarte jeg å suge ham til orgasme. Han holdt lenge ved samleie. En del ganger kom han aldri. Ingen problemer med å runke ham eller suge. Ingen forskjell på renslighet/lukt mm fra en som ikke er omskåret.
momo Skrevet 20. desember 2006 #13 Skrevet 20. desember 2006 Har hatt 2 omskårte menn og de kunne ihvertfall være relativt kjappe. Ronking og suging er vel omtrent som normalt, eller skal ikke si for mye om ronking, da jeg er mer en suge jente.
Grendel Skrevet 26. desember 2006 #15 Skrevet 26. desember 2006 Omskårede menn har faktisk mindre følsomhet i penishodet enn menn som ikke er omskåret, dette av at de rett og slett ikke har den beskyttende forhuden. Dermed blir den tynne huden på penishodet, som vanligvis blir tilført jevn fuktighet, tørr og tykkere på grunn av herding fra klær og andre ting. Det er dette som gjør at enkelte omskårede menn kan holde seg lenger, men hvorvidt det er fakta eller myte vet jeg ikke.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå