Gjest Dingo Skrevet 17. desember 2006 #1 Skrevet 17. desember 2006 Må gjøre litt research før jeg går i butikken og handler På forhånd takk
Sukkersøta Skrevet 18. desember 2006 #3 Skrevet 18. desember 2006 Jean Paul Gaultier Jeg blir helt moooo av den lukta.........den er så gooood!
Rexina Skrevet 18. desember 2006 #4 Skrevet 18. desember 2006 Den ultimate herreparfymen mener jeg er Hugo Boss Elements Aqua. Den er helt himmelsk. Passer godt på unge som eldre, og er behagelig og ikke for sterk, men veldig sexy. En sikker vinner!
Trin Skrevet 18. desember 2006 #5 Skrevet 18. desember 2006 Jean Paul Gaultier Jeg blir helt moooo av den lukta.........den er så gooood! Helt enig! Den lukter helt vidunderlig
Gjest Deception Skrevet 18. desember 2006 #6 Skrevet 18. desember 2006 Jean Paul Gaultier Jeg blir helt moooo av den lukta.........den er så gooood! ← Huff, det er den verste parfymen jeg kjenner. Minner meg om slesk solariebrun selgertype som har masse voks i håret
Trin Skrevet 18. desember 2006 #7 Skrevet 18. desember 2006 Uff da - ikke noe bra minne Kuros som var en slager på 80-tallet (ja, jeg var ung da ) minner meg om det samme...
minienthe Skrevet 18. desember 2006 #10 Skrevet 18. desember 2006 ck1 er noe med den duften som gir meg godfølelsen
Gjest Bjørnsdatter Skrevet 18. desember 2006 #11 Skrevet 18. desember 2006 Roma. Måtte spørre ekstrahjelpa i en butikk jeg var nestleder i før hva det var han brukte, for jeg ble helt rar hver gang han kom på jobb...
Hu i Svingen Skrevet 18. desember 2006 #12 Skrevet 18. desember 2006 Between Sheets er nam. Diverse Calvin Clein er også gode.
Gjest Tyr Skrevet 19. desember 2006 #14 Skrevet 19. desember 2006 Må gjøre litt research før jeg går i butikken og handler På forhånd takk ← Men må du gjøre det i to tråder ? :klø:
Gjest Leiababe Skrevet 19. desember 2006 #15 Skrevet 19. desember 2006 Er flere jeg synes er knallgode: Allure - Chanel Calvin Klein - Crave Lacoste - Essential Biagiotti - DUE Clinique happy for men Jean Paul Gaultier - Le Male
Rexina Skrevet 19. desember 2006 #16 Skrevet 19. desember 2006 Aqua di Gio ← Ja, denne er også veldig god. Eller så er Polo Blue god, og Gant Liquid.
Parfumfreek Skrevet 19. desember 2006 #17 Skrevet 19. desember 2006 Huff, det er den verste parfymen jeg kjenner. Minner meg om slesk solariebrun selgertype som har masse voks i håret ← Hihi, er litt enig i det ... Særlig i STORE MENGDER ... Aller mest synes jeg den parfymen minner om dårlig fantasi! Rundt her jeg bor, bruker minst annenhver yngre mann denne! Det hender jeg kommenterer litt: "Du bruker vel Jean Paul du som alle andre ..." Da rødmer de litt
Gjest Gjesta Skrevet 19. desember 2006 #18 Skrevet 19. desember 2006 Allure fra Chanel ← Heeeelt enig!! Mannen min bruker den, etter at han fikk den i gave av en venninde av meg faktisk, på sin 30 års dag. Og siden har jeg "nektet" han å bruke noe som helst annet...... den er sinnsykt god, lukter "mannen min" og når han er ute og reiser pleier jeg å ha den stående ved siden av sengen min om natten, så kan jeg lukte litt på den når jeg savner han som verst... (ok, det er kanskje litt weird)
Gjest niomi Skrevet 19. desember 2006 #19 Skrevet 19. desember 2006 Jean Paul Gaultier: "Le Male" Men det er på kjæresten min. Andre menn lukter bedre med andre parfymer, akkurat som forskjellige parfymer passer forskjellige kvinner.
Crianza Skrevet 19. desember 2006 #20 Skrevet 19. desember 2006 Gautier2 lukter helt fantastisk på min mann.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå