Gå til innhold

Hvilken nettside?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har link til nettside der de selger smokker med tenner på forsiden?

(Høres kanskje rart ut, men de som vet hva det er, forstår hva jeg mener)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Aner ikke hva du mener, så burde vel holdt meg borte fra denne tråden :sjenert: men ble litt nysgjerrig; tenner på utsiden av smokken? Hva er poenget med det, er det odentologiske/helsemessige årsaker eller fordi det skal se morsomt ut?

Skrevet
Aner ikke hva du mener, så burde vel holdt meg borte fra denne tråden  :sjenert:  men ble litt nysgjerrig; tenner på utsiden av smokken? Hva er poenget med det, er det odentologiske/helsemessige årsaker eller fordi det skal se morsomt ut?

Skulle vel gjerne kommet med et glupt og "korrekt" svar, men sannheten er vel at det ser så ustyrtelig teit/morsomt ut....

:sjenert:

Skrevet (endret)

Scroll deg ned på denne siden, er det en sånn du mener?

Går du inn på linken med smokken, er det en enda snålere en der også (den røde). :ler:

Endret av Emera
Skrevet

Ja, men de kommer i mange ulike varianter.

Skrevet (endret)
Skulle vel gjerne kommet med et glupt og "korrekt" svar, men sannheten er vel at det ser så ustyrtelig teit/morsomt ut....

:sjenert:

Aha :ler:

du, jeg ville gått for H-Billy-Bob tenner, "Lille professor" :ler:

(de kom opp når jeg trykket på den ene smokk-med-tenner som var på siden det er linket til).

Endret av Embla s
Skrevet

Eg har nettopp kjøpt slike tenner til barna. Den eine var kun tenner i overkjeven, halvråtne vel og merke. Heile denne var laga av sukkertøy. Den andre var som ein smukk, der sjølve smukker var av sukkertøy, men på smykken hang det ein plastikk kjeve med lepper og tenner.

Eg kjøpte dette på Nille, og det kosta ca kr.10-20 på stk. Veldig populært når barn fekk desse, men det gjekk ikkje så mange minuttene før dei låg strødd i ein kommode. Kjøpte dette på forrige laurdag og kasta dei i bosset i dag. Tviler på om det vert etterlyst..........

Skrevet

Jeg vil ha en ekte smukk, gir ikke sukkertøy til spebarn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...