Gå til innhold

Sånn enorm boks med taco-krydder

Anbefalte innlegg

Skrevet

Selger de sånne gigantiske bokser med taco-krydder på Smart Club?

Men det må være fra Old El Paso.. :sjenert:

Noen som vet? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De har store bokser med taco-krydder fra casa fiesta i allefall

Skrevet

Takk for svar! :)

Hm.. Casa Fiesta vet jeg ikke om jeg har vært noe særlig borti før.

Skrevet
Takk for svar! :)

Hm.. Casa Fiesta vet jeg ikke om jeg har vært noe særlig borti før.

*måtte gå for å dobbeltsjekke navnet* :ler:

Navnet var riktig.

Vi synes Casa Fiesta er best vi da, men det er jo smak og behag.

Men vi bruker gjerne litt mer krydder på kjøttdeigen enn det som er vanlig, da vi liker litt ekstra smak noen ganger.

Skrevet

Aha, det er sånn den ser ut, ja. Vi/jeg liker nemlig ikke den fra Santa Maria Tex Mex så godt, men kanskje den her er god? Det handler vel også litt om vane.

Tror sannelig jeg skal teste den der, jeg. :ler:

Skrevet

Old el paso er best på alt etter min mening; salsa, tortillas og tacokrydder :) Synes ingen av de andre kommer i nærheten engang...selv om det er Rimi rett ved her jeg bor så tar jeg bilen og kjører til Spar for der har de nemlig de gule pakkene :ler:

Skrevet
Old el paso er best på alt etter min mening; salsa, tortillas og tacokrydder  :) Synes ingen av de andre kommer i nærheten engang...selv om det er Rimi rett ved her jeg bor så tar jeg bilen og kjører til Spar for der har de nemlig de gule pakkene  :ler:

:ler: Kjenner meg igjen, det er egentlig det eneste taco-merket vi bruker. Santa Maria Tex Mex er nederst på listen tror jeg.

Men man må vel være åpen for å smake nye ting? Kanskje dumt å begynne med en så stor boks, men, men. ;)

Skrevet

Men man må vel være åpen for å smake nye ting?

Selvfølgelig :) Si fra hvordan du liker denne mega-boksen da, så kanskje jeg stikker en tur til Smart club jeg også!

Skrevet
Selvfølgelig  :)  Si fra hvordan du liker denne mega-boksen da, så kanskje jeg stikker en tur til Smart club jeg også!

Jeg syns hvertfall denne mega-boksen smaker bra. Prøver iherdig å få folk som skal på Smart club til å kjøpe med seg denne til meg, da jeg har vanskeligheter med å komme meg dit selv når jeg ikke har bil.

Gjest Bøllefrøet
Skrevet
Aha, det er sånn den ser ut, ja. Vi/jeg liker nemlig ikke den fra Santa Maria Tex Mex så godt, men kanskje den her er god? Det handler vel også litt om vane.

Tror sannelig jeg skal teste den der, jeg. :ler:

Jeg liker ikke Santa Maria Tex Mex jeg heller! Old El Paso er best, men First Price er faktisk ikke så verst, syns jeg.

Fikk lyst på sånn stor krukke jeg og.. :sjenert:

Mmmm.. Taco..

Skrevet
Selvfølgelig  :)  Si fra hvordan du liker denne mega-boksen da, så kanskje jeg stikker en tur til Smart club jeg også!

Det skal jeg gjøre! :)

Jeg liker ikke Santa Maria Tex Mex jeg heller! Old El Paso er best, men First Price er faktisk ikke så verst, syns jeg.

Fikk lyst på sånn stor krukke jeg og.. :sjenert:

Mmmm.. Taco..

Enig at First Price ikke er ille, men det går bare i nøden.

(De åpner snart en Smart Club i Vestfold.) :)

Gjest Bøllefrøet
Skrevet
Det skal jeg gjøre!  :)

Enig at First Price ikke er ille, men det går bare i nøden.

(De åpner snart en Smart Club i Vestfold.) :)

Kult.. Hvor i Vestfold?

Skrevet

Vi kjøper diger Santa Maria "melkekartong" på MaxiMat på Nordby.

Skrevet
Vi kjøper diger Santa Maria "melkekartong" på MaxiMat på Nordby.

Vet du om noen andre som har den og?

Skrevet
Kult.. Hvor i Vestfold?

Smart Club skal etablere seg i det planlagte regionalsenteret på Jarlsberg utenfor Tønsberg.

Angående den kartongen fra Sverige; har sett den, men siden det er Santa Maria har jeg aldri kjøpt den. ;)

Har for øvrig bare sett den på Nordby i Sverige, ingen andre steder.

Skrevet
Vet du om noen andre som har den og?

Har ikke sett (eller sett etter) noe annet sted.

Skrevet
Har ikke sett (eller sett etter) noe annet sted.

Kjøpte den de har på SmartClub jeg, de sier at de smaker ganske likt så.

• 2 uker senere...
Skrevet

Nå har jeg endelig fått testet ut den gigantboksen. Den smaker annerledes enn de gule, men både jeg og personen jeg spiste sammen med syntes den var god. Bedre enn de rød i hvert fall. - Også var vi enige om at det var greit med litt ny smak. Så nå vet du det. :ler: Men jeg tror noen matbutikker selger det samme krydderet som i den gigantboksen i sånn normal, vanlig krydderpose-størrelse. Det går jo an å teste en sånn før man eventuelt går til innkjøp av en stoor boks. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...