Shine21 Skrevet 17. desember 2006 #1 Skrevet 17. desember 2006 ) greit å vite hvis man reiser rundt i norges land...
Colargol Skrevet 17. desember 2006 #2 Skrevet 17. desember 2006 I Trondheim: *Mormor's stue: fordi det er veldig koselig i mormors stue, fordi øl'en er billig etter kl. 17.00 og fordi maten er sinnsykt god (spes. pastaen..namnam) *Erichsen: fordi de serverer verdens beste drømmekake (Oreos-kaken), 7 lag og mektig som bare det. *Dromedar på Bakklandet: fordi Dromedar bare er Dromedar, -herlig! I Oslo: *Café Sara: Verdens beste sandwiches og pizza, og kjempebra service *Café Sør: Uendelig god kaffebar og ostekake, koselig og lett tilgjengelig i midtbyen *Collets café på St.hanshaugen: Lett å stikke innom på sommeren Åhh..nå savner jeg Trondheim...
Gjest Gjesta Skrevet 17. desember 2006 #3 Skrevet 17. desember 2006 I Trondheim: *Erichsen: fordi de serverer verdens beste drømmekake (Oreos-kaken), 7 lag og mektig som bare det. ← Jeg forbinder Eriksens konditori med verdens beste løksuppe jeg
Colargol Skrevet 17. desember 2006 #4 Skrevet 17. desember 2006 Joda, det gjør jeg og! Men Drømmekaken tar kaka for å si det sånn!
Gjest Gjesta Skrevet 17. desember 2006 #5 Skrevet 17. desember 2006 Joda, det gjør jeg og! Men Drømmekaken tar kaka for å si det sånn! ← Skjønner
FantasDick Skrevet 21. desember 2006 #7 Skrevet 21. desember 2006 Trondheim; No.9 - beliggenhet, supert lunchtilbud, maten er fantastisk. Bare Blåbær - nydelig mat, godt utvalg av kaffe, verdens beste brownie's. Barmuda - Utelukkende Foccaciaen med tunfiskrøre! Fantastisk!
Gjest Ferskvannsblekksprut Skrevet 21. desember 2006 #8 Skrevet 21. desember 2006 Huff nei, jeg vil ikke ha en skokk KG-ere hengende over meg og snike mens jeg nyter min kaffe mocca.
Gjest gjesta Skrevet 21. desember 2006 #9 Skrevet 21. desember 2006 Huff nei, jeg vil ikke ha en skokk KG-ere hengende over meg og snike mens jeg nyter min kaffe mocca. ← Godt sagt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå