Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Innbiller meg at jeg har hørt at utsalgsprisen ligger på 3200 kr eller noe.. de selger de på Tatler hvertfall.

Skrevet

På Strømmen storsenter (utenfor Oslo) har de en butikk med bl.a. R&R bukser, de koster fra kr. 3500.

Skrevet

Eller hvis du ikke bryr deg om "the real thing", så selger de naturtro kopier for 700- 800 kr på qxl.no. Vet at det er valdig mange som kjøper buksene sine der, er ikke lett å se forskjell.

Skrevet

Litt på kanten, men:

Det er sjukt dyrt for en sånn bukse ass. Det er jo bare merket man betaler for. Det er skjelden at det er bedre kvalitet på dyre bukser. De dyre og de billige buksene kommer gjerne fra samme fabrikk også.

Skrevet
Litt på kanten, men:

Det er sjukt dyrt for en sånn bukse ass. Det er jo bare merket man betaler for. Det er skjelden at det er bedre kvalitet på dyre bukser. De dyre og de billige buksene kommer gjerne fra samme fabrikk også.

Jepp men sånn er det :) Ahhh.. . hva litt utspekulert markedsføring og "branding" kan gjøre :)

Skrevet
Jepp men sånn er det :) Ahhh.. . hva litt utspekulert markedsføring og "branding" kan gjøre :)

Jepp, det er ganske ille, men samtidig er det jo litt stas da når man har noe som er litt orginalt. Noe som er litt luksus, som en fin veske eller en buske i dette tilfellet.

Skrevet
Jepp, det er ganske ille, men samtidig er det jo litt stas da når man har noe som er litt orginalt. Noe som er litt luksus, som en fin veske eller en buske i dette tilfellet.

nå må jeg innrømme jeg tenkte litt feil ;)

Skrevet
Litt på kanten, men:

Så enig!

Skrevet
nå må jeg innrømme jeg tenkte litt feil  ;)

Obs! Skrivefeil. Ja skjønner at den kunne misforståes :ler:

Skrevet

Jeg betalte 3500 kr. Den sitter fint, og er verdt pengene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...