Tøffa Skrevet 10. februar 2003 #1 Del Skrevet 10. februar 2003 Vi ønsker å invitere nærmeste familie og forlovere til middag på en finere restaurant etter vielsen. Dette vil utgjøre 15-18 personer med stort og smått. Det hadde vært moro å spandere på seg en opplevelse som man ellers ikke har råd til! Jeg ser derfor for meg en restaurant som Bagatell, Oro e.l. Det ideelle hadde vært om restauranten hadde et adskilt rom hvor vi kunne være, slik at de som føler for å si noen ord kan gjøre dette uten at andre gjester trenger å høre på. Er det noen av dere som har erfaring med de mer eksklusive restaurantene i Oslo, og kan anbefale oss noen av disse til vårt formål? Takker for alle svar! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leo Skrevet 10. februar 2003 #2 Del Skrevet 10. februar 2003 Vi giftet oss i Oslo Tinghus i høst og inviterte 15 stykker på middag etterpå. Jeg sjekket litt (les: mye) rundt og etter å ha fulgt "magefølelsen" endte vi på Bølgen & Moi på Briskeby. Her ble vi plassert for oss selv oppe på mezzaninen. Før den store dagen hadde vi et møte med restaurantsjefen hvor vi planla meny/drikkevarer. For å gjøre en lang historie kort; Maten var fantastisk og servicen var uten sammenligning det absolutt beste jeg har opplevd i Oslo. (Inkl. Oro og Bagatelle som jeg også sjekket med før vi bestemte oss). Ikke ble det så aller verst dyrt heller! (Alle trodde det var dobbelt så dyrt som det var og jeg/vi har latt dem bli i troen ) Når man inviterer så vidt mange mennesker er det viktig å tenke på at ikke alle er vant til å spise på fine restauranter med tilhørende mange glass/retter/bestikk osv. Dette løste kelnerne på Bølgen & Moi på en aldeles fantastisk måte uten at noen følte seg latterliggjort og utenfor. Hvis du har lyst kan du sende meg en PM, så kan du få flere detaljer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tvilling76 Skrevet 10. februar 2003 #3 Del Skrevet 10. februar 2003 Har sendt deg PM. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå