Yme Skrevet 17. desember 2006 #1 Skrevet 17. desember 2006 Jeg har lakt merke til at det ikke fins noe der, som menn kan ha bruke for. Det er mannlige brukere her inne også, å jeg syns det er veldig diskriminerende mot oss, hvordan dere altid skal overse oss! Så kommer sikkert noen til å si "mja, det heter jo KVINNEguiden, å de fleste her inne er jo kvinner!" å det spiller faktisk ingen rolle!! Det går jo eventuelt ann å legge in gevinster som er skjønsnøytrale, istedenfor sminke og dildoer! Jeg må rett og slett si at jeg er møkka lei all skjønsdiskrimineringen osm fåregår på det forumet her... Jenter er altid såååå optatt med "åh, det er diskriminerende mot kvinner... Likestilling... bla bla bla!" når det er helt åpenbart at dere ikke føler at det ikke er behov for at det skal gå begge veier... Det dere egentlig vil, er vel at kvinner skal være dominante, og at menn skal føye seg etter deres ønsker, kan det stemme? Det er veldig lett å overse feil, når det ikke rammer en selv, eller hva? Merker at jeg blir utrolig provosert... Hva er egentlig galt med dere? Er dere misunnelig på oss, fordi vi er bedre enn dere? Fordi vi er smartere, stærlere (psykisk og fysisk) og fordi vi har større pikk? Det er så utrolig tragisk.... Helt til slutt vil jeg legge til en ting... Jeg kødda Syns det har vært litt mye snakk om det her i det siste, så jeg følte at jeg måte utnytte det litt Dere skal få ha kalendærn deres ifred
Snøkule Skrevet 17. desember 2006 #2 Skrevet 17. desember 2006 Helt til slutt vil jeg legge til en ting... Jeg kødda ← No shit, Sherlock
mysan Skrevet 19. desember 2006 #3 Skrevet 19. desember 2006 "Helt til slutt vil jeg legge til en ting... Jeg kødda" Nu er det vel et snev av sannhet i enhver fleip også...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå