Gå til innhold

Profiltekst på Blink (og andre nettsteder)

Fremhevede innlegg

Skrevet

Som bruker av Blink (Dagbladet), dumper jeg naturlig nok innom mange kvinneprofiler. Stadig vekk blir jeg forundret over hva slags, og hvor lite, informasjon damene legger ut.

* Den klassiske audio/video-dama som tydeligvis mener hennes film- og musikksmak sier noe om hvem hun er

* Dama som ikke skriver noe som helst utover "Ikke sikker på hva jeg gjør her inne. Spør hvis det er noe du lurer på"

* Dama som legger ut utfordrende bilder av seg selv og samtidig vil ha seg frabedt mannsgriser.

* Dama som kommer fra sted X, og tydeligvis mener at dette er en kjempeviktig opplysning.

* osv.

For de som faktisk er på leting etter noe "seriøst", er det underlig hvor snevre de fremstår.

Er du på Blink? I så fall, hvor bevisst er du på hva du legger ut av informasjon om deg selv?

PS! Jeg antar pojkorna er like snevre, men som heterofil og kvinnesøkende har jeg lite kjennskap til gutteprofilene.

Videoannonse
Annonse
Gjest Vidvandre
Skrevet (endret)

Jeg er på blink for å ha kontakt med venner som bor langt unna og som ikke har msn eller sjelden er innpå.

Jeg føler ikke at det er noe særlig sjekkested og at jeg derfor ikke trenger å "selge meg selv". Dessuten har jeg type og det er det jo mange andre på blink som har.

Har bilde av meg og har fyllt ut diverse opplysninger, men på "mer om deg" har jeg skrevet noe ala "vet ikke hva jeg skal skrive her, ha en fin dag". De jeg har kontakt med på blink vet hvem jeg er så føler ikke jeg trenger å skrive noe spesielt der.

Hvis du er ute etter å komme i kontakt med damer for å sjekke de opp ville jeg foreslått en annen tjeneste, som sukker.no eller lignende.

Endret av Vidvandre
Skrevet

Står ingen verdens ting på min profil!

Er lenge siden jeg har vært der!

Ble opprettet for "spionasje" for ei venninne :ler:

Men nå bare er den der. Har ikke sletta den.

Hvorfor vet jeg ikke :forvirret:

Så ingen bilde eller noe

Gjest lunablair
Skrevet

Jeg har en følelse av at Blink ikke er den største sjekkearenaen uansett, prøv ut Hei!, Møteplassen eller sukker (som nevnt ovenfor). Der er folk gjerne litt mer bevisste på sjekkingen..

Skrevet

ganske bevisst på hva jeg legger ut, men nå bruker jeg ikke blink som sjekkeside men derimot for å bli kjent med nye folk med samme interesser etc... har skrevet dette ganske tydelig i profilen.

er enig med de som sier at blink på en måte har mistet statusen som "sjekkested".

Skrevet

Det skal ganske mye til for at jeg skal legge merke til en person på en side som Blink. De aller fleste følger jo noenlunde samme oppskrift når de skal presentere seg selv, og det er dødsens kjedelig. Min egen profil er jeg imidlertid grisestolt av. :ler:(Til tross for at jeg egentlig ikke er ute etter å bli kjent med folk i det hele tatt. Har ikke logget meg inn på flere måneder. Jeg er vel bare oppmerksomhetssyk.) Brukte tid på den, og den er forseggjort, original, og forteller mye om hva slags person jeg er uten å avsløre hvem jeg er. Har fått masse komplimenter for den. :smoke:

Skrevet

Jeg bruker blink og nettby til å ha kontakt med venner og familie. Kjenner ingen som bruker det som sjekkeplasser. Mulig det er derfor det ikke står så mye der. Står mest svada på mine profiler.

Skrevet

Men, er det virkelig slik at Blink ikke er en "sjekkplass" lenger? Da er det jo ikke så rart det er så få damer som legger an på meg...

Har prøvd Sukker, men synes den teknisk sett er klomsete sammenlignet med Blink. Jeg synes også den personlighetstesten er kjip. Liker best å vurdere nett-folk ut fra det de skriver/ikke skriver.

Gjest Ferskvannsblekksprut
Skrevet

Eneste jeg har på profilen min er betydning av nicket jeg har der (for å gjøre folk kvalme), en link til min kjære bestevenninne, klar beskjed om at jeg ikke er interesert i en pøkk, og favorittbandet mitt i uthevet skrift.

Sikkert ikke tiltalende, og det skal den ikke være, jeg søker intet!

Skrevet

Synes det er så teit med jentene (og guttene også) som legger ut bilder som feks: Her er rompa mi sett fra høyresiden, her er rompa mi sett fra venstresiden, her er rompa mi sett i froskeperspektiv, her ser jeg lei meg ut og her har jeg sugelepper.

Ikke at dette hadde noe med saken å gjøre, men måtte bare nevne det siden vi var inne på Blink.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...