Gjest Dallandra Skrevet 17. desember 2006 #1 Skrevet 17. desember 2006 Ungene er så forbaska søte når de er litt langhåra og bustete på håret. MÅ jeg klippe dem til jul???
Gjest gjesta Skrevet 17. desember 2006 #2 Skrevet 17. desember 2006 Neida! Men klippe neglene på dem kan du jo gjerne gjøre!
Snøkule Skrevet 17. desember 2006 #3 Skrevet 17. desember 2006 Neida! Men klippe neglene på dem kan du jo gjerne gjøre! ← Enig, nyklipte negler gjør alt mye koseligere synes jeg
Gjest Shoreh Skrevet 17. desember 2006 #4 Skrevet 17. desember 2006 Det er ikke pent når barna er så kortklipte at det ser ut som de er medlemmer av Hitlerjugend.
Lula Skrevet 17. desember 2006 #5 Skrevet 17. desember 2006 Vår lille skal få ha det søte ullhåret sitt i julen også
Siam Skrevet 17. desember 2006 #6 Skrevet 17. desember 2006 Jeg kommer ikke til å klippe min. Han er så søt med litt lende i nakken, og så lenge det ikke er i veien for han kommer han til å få beholde det. Men neglene klippes jevnlig, og han holdes sånn nogenlunde ren...
Wildy Skrevet 17. desember 2006 #7 Skrevet 17. desember 2006 Rimelig ren og korte negler. Så får håret være som det er!
Hermula Skrevet 17. desember 2006 #8 Skrevet 17. desember 2006 Mulig jeg prøver å klippe håret på lillemor som blir 2 i mars før jul. Hun har temmelig stritt hår, så da synes ujevn voks godt. Hadde hun hatt søte krøller ville det vært noe annet. Enig angående negler Har litt problemer med å holde henne ren om dagen. Brødskivene skal smøres selv, og da må man jo bare stryke seg litt i håret med det samme Behold håret du
Tule Skrevet 17. desember 2006 #9 Skrevet 17. desember 2006 hei jeg vil si at dette har med hva barnet kler noen barn kler og vere litt lange og bustete på håret, og noen er penest nar de er nyklipte, det er veldig forskjell fra person til person, nå er jeg voksen da men jeg er finest nå håret har vokst litt fra det er klipt hilsen
Sola^ Skrevet 18. desember 2006 #10 Skrevet 18. desember 2006 Kjærasten min ser ut som han er 16 (han er 26) når han er glattbarbert og har kort hår. Han passer mykje betre med litt lengde på håret.
Tiit Skrevet 18. desember 2006 #11 Skrevet 18. desember 2006 Mange er fine med en litt rufsete lugg. For ei tid siden hadde min englebass lyst Emil-hår med lengde, og jeg syns han var så skjønn at og til å spise opp. Til slutt ble han kortklippet, og sannelig var han like skjønn som før, bare mer velstelt. Når jeg nå ser på bilder, skjønner jeg ikke at jeg ikke klippet ham tidligere...
Gjest Bjørnsdatter Skrevet 19. desember 2006 #13 Skrevet 19. desember 2006 Hår er individuelt, men når det bare er en tovet masse så er det ikke så fint Ang. renhet så er det vel sånn at småbarn er rene i maks to minutter når de ikke sover...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå