Gjest grønnsåpe Skrevet 17. desember 2006 #1 Skrevet 17. desember 2006 Jeg skal klippe meg til uken, men har ikke peiling på hvordan. Akkurat nå er håret mitt ca 5-7 cm nedom skuldrene. Er nok vanskelig for dere å si hvordan jeg bør klippe meg, siden dere ikke vet hvordan jeg ser ut Men vet dere av noen fine frisyrer? helst bilde. ikke for kort.
Devana Skrevet 17. desember 2006 #2 Skrevet 17. desember 2006 Nå aner jeg ikke hvordan du ser ut, men...Hva med noe sånt? Ganske "rocka" frisyre. http://i37.photobucket.com/albums/e62/kool...bert-toro-2.jpg Men..Kunne nok vært greit å vite hvor gammel du er
Gjest grønnsåpe Skrevet 17. desember 2006 #3 Skrevet 17. desember 2006 Jeg er 15 hehe. ser gamlere ut da var utrolig tøft, men litt for kort for min smak..
Annabell Skrevet 19. desember 2006 #4 Skrevet 19. desember 2006 Du kan kanskje prøve lugg - det ser veldig kult ut på mange. Prøvde å finne bilde for å vise, men fant ikke dessverre.
Gulphild Skrevet 19. desember 2006 #5 Skrevet 19. desember 2006 Er veldig kult med en tung lugg. Den frisyren Devana viste er noe av det verste jeg ser. Det er så utrolig wannabe "kul"-sveis. Håper ikke jeg er alene om å synes det.
Gjest grønnsåpe Skrevet 19. desember 2006 #6 Skrevet 19. desember 2006 Det ble litt nedom skuldrene, med en liten pannelugg tynnet ut litt, og klipt opp rundt ansiktet.
Gulphild Skrevet 19. desember 2006 #7 Skrevet 19. desember 2006 (endret) Finner du et bilde av en kjendis som har noenlunde samme frisyre? Greier ikke tenke ut frisyren i hodet mitt. Endret 19. desember 2006 av Gulphild
lillesky Skrevet 19. desember 2006 #8 Skrevet 19. desember 2006 Apropos lugg, hvordan skal man style den for å få den tung og ligge pent?
Gjest grønnsåpe Skrevet 20. desember 2006 #9 Skrevet 20. desember 2006 Omtrent slik Nærmeste jeg fant Panneluggen min er ' mindre ' da. Og håret er litt kortere.
Mary_H Skrevet 20. desember 2006 #10 Skrevet 20. desember 2006 Elsker den hårfrisyren og den fargen hennes!
Miracl3 Skrevet 20. desember 2006 #11 Skrevet 20. desember 2006 Apropos lugg, hvordan skal man style den for å få den tung og ligge pent? ← Jeg har akkurat spart ut min lugg. Jeg måtte style den hver dag, med rettetang og paste. Først føne, så rette og til slutt paste. Hvis ikke så bare krøllet den seg, eller delte seg. Ble utrolig lei det der og det er heller ikke så mye variasjon med lugg. Litt dumt siden det er moderne nå, men kan jo si det slik at jeg hadde lugg før det ble moderne
Miracl3 Skrevet 20. desember 2006 #12 Skrevet 20. desember 2006 Omtrent slik Nærmeste jeg fant Panneluggen min er ' mindre ' da. Og håret er litt kortere. ← Omtrent sånn er min sveis nå, men håret er lengere Veldig fint og lett å varriere
Gulphild Skrevet 21. desember 2006 #13 Skrevet 21. desember 2006 Omtrent slik Nærmeste jeg fant Panneluggen min er ' mindre ' da. Og håret er litt kortere. ← Gubbanoa, det var jo utrolig fint! :D
Gjest grønnsåpe Skrevet 21. desember 2006 #14 Skrevet 21. desember 2006 Gubbanoa, det var jo utrolig fint! :D ← Det synes jeg også det trengs styling hver dag da. jeg har så mye volum i håret at det må rettes ut for at det skal vises hvordan det er klipt. men det tar ikke lange tiden nå som det er så ''kort''
Devana Skrevet 21. desember 2006 #15 Skrevet 21. desember 2006 Fin frisyre du valgte deg Kunne kanskje tenkt meg noe lignende selv, men tror ikke det passer meg.
Rexina Skrevet 22. desember 2006 #16 Skrevet 22. desember 2006 Omtrent slik Nærmeste jeg fant Panneluggen min er ' mindre ' da. Og håret er litt kortere. ← Akkurat sånt hår har jeg nå Bare problemet mitt er at jeg har tynt, fint hår, så jeg må pumpe det opp. Volumskum og føner for å holde det fint, det er ganske kjedelig det å, selv om jeg elsker frisyren!
Rexina Skrevet 22. desember 2006 #17 Skrevet 22. desember 2006 Må legge til en plussside ved frisyren og det er at det er veldig lett å stusse den selv. jeg har klippet meg selv i 2 år nå, og frisyren er helt som den var da jeg ble klippet hor frisør
Gjest grønnsåpe Skrevet 22. desember 2006 #18 Skrevet 22. desember 2006 Akkurat sånt hår har jeg nå Bare problemet mitt er at jeg har tynt, fint hår, så jeg må pumpe det opp. Volumskum og føner for å holde det fint, det er ganske kjedelig det å, selv om jeg elsker frisyren! ← å, jeg har stikk motsatte problemet. Håret mitt er så tykt og volumøst ( er det et ord? ), så jeg må rette ut det og holde det nede med masse produkter
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå