Gjest olahv Skrevet 17. desember 2006 #1 Skrevet 17. desember 2006 Hei! Min samboerske vil ha meg med på samlivskurs.Forholdet har hanglet i et halvt års tid. Hun kjenner kursleder godt fra tidligere parterapi med eksen,som altså endte med skilsmisse... Men forøvrig synes hun kurslederen er helt topp... Føler da en viss skepsis... Er det noe poeng i å heller finne en "nøytral" kursleder,eller spiller det ingen rolle?
Gjest Bellatrix Skrevet 17. desember 2006 #2 Skrevet 17. desember 2006 Hvis det er PREP-kurs dere tenker på så har en eventuell relasjon til kursleder lite å si for selve kurset. Det er ikke sånn at kursleder har fokus på bare den ene i paret. Det er flere par der og alle kan si like mye eller lite. Vi har vært på samlivskurs og fikk veldig mye ut av det. Det anbefales absolutt.
Gjest Gjest_anne_* Skrevet 18. desember 2006 #3 Skrevet 18. desember 2006 Vi har også vært på prep. Synes det var et bra opplegg, men det krever endel jobbing i ettertid, noe min samboer ikke har vært villig til på den måten vi lærte der. Men er man villig til å bruke litt tid på det man lærer der, er det verdt det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå