Gå til innhold

Cherrox på midten av 80-tallet

Fremhevede innlegg

Skrevet

Sitter her og diskuterer... Jeg klarer ikke å se de for meg, mens samboer har sin mening om hvordan de så ut. Noen som klarer å forklare, evt har et bilde å vise til?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

nei, som du ser av linken din så er disse fra 1999 :) Sikkert laget rett før siden de de vant en designpris i '99. Midten av 80-tallet er det jeg lurer på

Skrevet

Mine så ca slik ut da jeg var liten, ihvertfall med samme "mønsteret"

Skrevet

okey, og får jeg spørre når du ble født, og når du mener å ha hatt sånne? Dette er de eneste cherroxene jeg kommer på også nemlig, men tror det er fordi jeg har en lillebror som er mye yngre enn meg, og at jeg husker hans sko, ikke mine ;)

Skrevet

Jeg er født i 1982. Selve modellen var litt annerledes enn på bildet, men mønsteret ("Cherrox") mener jeg var det samme. Er jo mulig jeg husker feil da :)

Skrevet (endret)

Jeg synes jeg husker mine var litt ruglete, og så var de mørkebrune. Tror alle i gaten hadde mørkebrune, så kanskje de bare fantes i en farge? Jeg er født i 1980.

Endret av Armonia
Skrevet
Dette er cherrox ja...helt garantert. Det er den siste utgaven som kom....den før var glatt på overflaten. :Nikke:

At det er cherrox er det vel ingen tvil om :) spørsmålet er nøyaktig utseende den gangen

Skrevet

mørkebrune, det er det samboer sier hans var også, han er født i 82. Men han mener de ikke så like ut i fasongen som de gjør nå... det er det jeg ikke kan huske...

Skrevet

Cherrox på 80-tallet var brune (kan ikke huske noen andre farger) og ruglete på overflaten slik som Armonia nevner.

Skrevet

Da jeg var liten (i 84 eller rundt der) hadde jeg burgunderrøde cherrox. De var mer firkantede i fasongen enn de på bildet.

Skrevet

Ok. De har kommet i flere utgaver. Tror røde og blå var mest vanlig faktisk. Typen på bildet kom helt på slutten av 80-tallet.

Skrevet

ok:) Samboer mener de hadde en kant opp også. Slik som catsko hadde før (kanskje nå også?) Noen som erindrer noe slikt?

Skrevet

Kant? Sikker på at han ikke blander med snowjoggere da? :klø: Jeg er født i 84 og hadde slike som på bildet.

Gjest Bellatrix
Skrevet

Jeg hadde blå og grå cherrox på 80-tallet. Kan ikke huske noe spesielt mønster.

Skrevet
Kant? Sikker på at han ikke blander med snowjoggere da? :klø: Jeg er født i 84 og hadde slike som på bildet.

Nei, han gjør ikke det... ringte moren sin og, og hun mener det kan stemme.... Ikke skjønner jeg... :klø: Men, han har en bror som er eldre.. kan være han arvet hans.. så da vil det bli cherrox for de som er født rundt '77.... men brune var de ihvertfall... hm...Nei, vi må nok en tur på et visst loft i julen ;)

Gjest Fjellsippa
Skrevet (endret)
ok:) Samboer mener de hadde en kant opp også. Slik som catsko hadde før (kanskje nå også?) Noen som erindrer noe slikt?

Det stemmer at de hadde en kant oppå. Hvis dere vet hvordan fotformsko så ut, lignet de på foten oppå. En sydd kant oppå rundt foten (ser at dette er klønete beskrevet)

Datteren min hadde sånne på slutten av åttitallet, og de var burgunderrød med en sydd kant rundt foten oppå.

Endret av Fjellsippa
Skrevet (endret)

Disse har kant. Mine var mer firkantete og burgunderrøde og uten kant. :)

Endret av Tanita
Skrevet

Har du prøvd å finne noen bilder på nettet som stammer fra 80-tallsvinteren?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...