Gjest Tanita Skrevet 17. desember 2006 #1 Skrevet 17. desember 2006 Hvis en beboer i en leieleilighet har fått klager på husbråk et par ganger, og fått brev om at hvis det blir bråk etter klokka elleve igjen, vil det få følger for leieforholdet - er det fare for å bli kastet ut hvis en får en klage til av en gammel skrullete nabo som lusker i gangene og sjekker dørene til folk, når lydene skjedde klokka ni på kvelden? Noen som har erfaring med dette? Han er en som selv burde fått klager fordi han røyker i gangene og i heisen og går inn i leilighetene til folk om de har glemt å låse døra...
minsin Skrevet 17. desember 2006 #2 Skrevet 17. desember 2006 Klagene til "håpløse" naboer teller de også. Kanskje du burde klage på han?
Gjest Tanita Skrevet 17. desember 2006 #3 Skrevet 17. desember 2006 Vel, jeg tror faktisk jeg burde gjøre det, for å hindre eventuelle astma-anfall hos barn eller andre, siden han røyker i gangene og heisene. Har aldri klaget på naboene, selv om jeg har hatt mange rare naboer som har flyttet inn og ut i denne etasjen. En periode var det ganske ille med de nye studentene som hadde flytta inn i leiligheten, og det var rett som det var at folk som hadde vært ute på byen sto og ringte på min ringeklokke istedet for deres i 4-5 tida på natta for å komme inn, tilmed på vanlige ukedager. Det er bare synd at man kanskje skal bli kastet ut av leiligheten pga nysgjerrige gærne gamle skrullinger som går og lytter på dørene og prøver å åpne dørene til folk...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå