Gå til innhold

For mye selvbruning

Fremhevede innlegg

Skrevet

Det må da gjøre usannsynlig vondt å børste ut det tuperte (platinablekede) håret?

Men ikke bare er sveisen og brunfargen tilbake - de meterbrede svarte øyenbrynene også!

Synes det er morsomt - folk ser ut som litt slitne 90-talls narkomane som har brutt seg inn i et solstudio og sovnet...

Videoannonse
Annonse
Gjest Deception
Skrevet
Det må da gjøre usannsynlig vondt å børste ut det tuperte (platinablekede) håret?

Men ikke bare er sveisen og brunfargen tilbake - de meterbrede svarte øyenbrynene også!

Synes det er morsomt - folk ser ut som litt slitne 90-talls narkomane som har brutt seg inn i et solstudio og sovnet...

Tror du at de børster ut håret? Jeg så forresten to søstre (tror jeg) på en flyplass her forleden; begge hadde en meter langt hår, platinablondt men med gulskjær, og det så mer ut som bomull enn som hår. Komplett med mørke øyenbryn og for tykk, for rosa foundation klarte jeg ikke å smugtitte litt på dem. Man blir nok blind på sitt eget utseende, tror jeg.

Skrevet
Tror du at de børster ut håret? Jeg så forresten to søstre (tror jeg) på en flyplass her forleden; begge hadde en meter langt hår, platinablondt men med gulskjær, og det så mer ut som bomull enn som hår. Komplett med mørke øyenbryn og for tykk, for rosa foundation klarte jeg ikke å smugtitte litt på dem. Man blir nok blind på sitt eget utseende, tror jeg.

Men siden begge så like ut, burde de ikke reagere på hvordan den andre så ut værtfall. Eller ser de den andre og tenker at sånn ser jeg å ut, med glitter i øynene og en stort smil

Gjest Deception
Skrevet
Men siden begge så like ut, burde de ikke reagere på hvordan den andre så ut værtfall. Eller ser de den andre og tenker at sånn ser jeg å ut, med glitter i øynene og en stort smil

Egentlig tror jeg de var sånne nissejenter som hadde tatt ut de gule flettene sine, og tatt av nisselua. Det kan i hvertfall forklare hudfargen og de knallrøde rundingene som var malt i kinnene på dem. Manglet bare falske fregner. Kanskje de reiste inkognito? :hoho:

Skrevet

Jeg må være blind, har ikke sett en som blir beskrivet her. Men så legger jeg meg ikke bort i andres ting heller.

Synes menn med permanent er verre.

Skrevet

En gang må de jo børste håret? Ellers må de klippe det av når det bare blir en eneste stor, tovet ullvott... :sjenert:

Skrevet
Her er den in med herrepysjbukser for unge jenter. Seriøst alle går med det. Pysjbukser som de stapper oppi sokkene. Jeg liker godt å gå i herrepysjbukser selv, men ikke på skolen og i byen...

Jeg `pg liker herrepysjbuksa til sambo.. Stjeler dem så ofte jeg kan, men kun når jeg er hjemme ;)

Skrevet

:legrine: av stygge bilder i hodet.

Jeg tror jeg ler meg inkontinent her!

Skrevet (endret)

Skriv denne tråden på lista di over tråder vi aldri glemmer, Hilde!!!

Vær så snill!

:hoho:

Endret av Reven
Skrevet

Jeg har sett selvbruningen, platina blondt hår, men svarte øyebryn? Igår så jeg faktisk ei jente med langt platinablont hår, men øverst så hadde hun klippet det i hocky (hvordan det enn skrives) stil. så på toppen hadde hun altså hår tuster som bare var 3cm lange og så kom resten av håret langt ned på ryggen :klø:

Jeg må innrømme at det så merkelig ut, spesielt siden resten av håret ikke var hakket opp, men helt rette tupper.

Itillegg så hadde hun en fin lilla silketopp med blå joggebukse som var stram nede ved beina.

Skrevet

Noen i klassen min har begynt med denne brunkremtingen, det ser ikke særlig lekkert ut, nei.

Trives best med min naturlige, bleke hudfarge jeg :sjenert:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...