Gjest JustMe-brud Skrevet 10. februar 2003 #1 Skrevet 10. februar 2003 Hei alle! Jeg er en stor brud, og selv om brudgommen min elsker meg for den JEG er, så har jeg lyst til å gå litt ned i vekt før bryllupet. Men uansett kunne jeg tenke meg å titte litt på kjoler... Er det noen som har tips til kjolebutikker (i Oslo/omegn eller på internett), som fører store størrelser? På forhånd takk for hjelpen! //JustMe :D
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 10. februar 2003 #2 Skrevet 10. februar 2003 Kristins Brudesalong på Lillestrøm. Milla
Tvilling76 Skrevet 10. februar 2003 #3 Skrevet 10. februar 2003 Jeg vet at Kristins Brudesalong på Lillestrøm (en av landets største med ca 500 brudekjoler på lager til enhver tid) har godt utvalg i ALLE størrelser - opp til str 58. Lykke til!
Augustbrud02 Skrevet 13. februar 2003 #4 Skrevet 13. februar 2003 Brudespesialisten i Drammen har et godt utvalgt i store størrelser. Der pleier visst store bruder fra hele østlandet å leie kjolene sine.
fruenge Skrevet 13. februar 2003 #5 Skrevet 13. februar 2003 JEg var ikke fornøyd med brudespesialisten, mens Kristin var bra. På vei til Lillestrøm kan det være verdt å stikke innom Solgunns, men kjøp ikke noe der, kjolene er så overpriset, men de har fin peiling på hva som kler en. Hva som er bra med Brudespesialisten i Drammen vet ikke jeg, både jeg og flere av mine medstørrelser har vært der og de har da virkelig få kjoler å velge mellom. Selv kjøpte jeg min på Brudekjolen i Oslo.
Augustbrud02 Skrevet 13. februar 2003 #6 Skrevet 13. februar 2003 en. Hva som er bra med Brudespesialisten i Drammen vet ikke jeg, både jeg og flere av mine medstørrelser har vært der og de har da virkelig få kjoler å velge mellom. Det kommer kanskje litt an på hvilken størrelse? Personlig hadde jeg kjole i str 44 og der hadde de virkelig mye å velge mellom.
fruenge Skrevet 13. februar 2003 #7 Skrevet 13. februar 2003 Jepp, ikke sant, vi snakket om store kjoler, 44 er i mine øyne ikke stort.
Augustbrud02 Skrevet 13. februar 2003 #8 Skrevet 13. februar 2003 Jepp' date=' ikke sant, vi snakket om store kjoler, 44 er i mine øyne ikke stort.[/quote'] Ja, da har vi nok bare litt ulikt syn på det... Men så vidt jeg vet har de godt utvalg i størrelse 44-50...
fruenge Skrevet 13. februar 2003 #9 Skrevet 13. februar 2003 Mulig vi har ulikt syn på det ja, men i min øyne har de ikke godt utvalg i kjoler 48-50 til sammenligning med f.eks Kristins i Lillestrøm. Nok fra meg om denne saken.
Tjorven Skrevet 13. februar 2003 #10 Skrevet 13. februar 2003 Hvorfor ikke ta en telefon til de ulike butikkene og høre hva slags størrelser de fører?
Gjest Anonymous Skrevet 13. februar 2003 #11 Skrevet 13. februar 2003 Somaras har en nydelig modell som hun syr fra størrelse 46 - 60. Den står ikke på hjemmesida hennes, men jeg har fått mail med bilde av modellen. Ta kontakt med henne så får du sikkert et bilde du også. Bare nydelig.
monja Skrevet 16. februar 2003 #12 Skrevet 16. februar 2003 Jeg fikk sydd kjolen min hos Somaras, og den var skikkelig fin den. Jeg bare sendte et bilde av en jeg likete, og vips.....jeg ble skikkelig fornøyd.... (selv om jeg har gått ned 10 kg den siste tiden, og kjolen har blitt alt for stor :D - må få den sydd inn innen bryllupet i august, men stresser ikke med det....) Anbefales på det varmeste. Nydelig kjole til nydelig pris :D
Tyren Skrevet 16. februar 2003 #13 Skrevet 16. februar 2003 Solgunns i Lillestrøm har godt utvalg i store kjoler og personlig så synes jeg ikke at de var spesielt overpriset (jeg har kjøpt kjolen min der)... Og som sagt tidligere, de har veldig peiling på hva som kler en og har utrolig god service!
fruenge Skrevet 17. februar 2003 #14 Skrevet 17. februar 2003 Jeg sammenlignet prisen på kjolen min hos Solgunn og en butikk til og hos førstnevnte var kjolen nesten 7000 kr dyrere.
Gjest sierra Skrevet 17. februar 2003 #15 Skrevet 17. februar 2003 MONJA !! Har du bilde av den kjolen Somaras sydde til deg. Jeg er spent, for jeg lurer selv på å få sydd en. Jeg vil ha en helt enkel med lange ermer og litt vidde i skjøret.
Karoline Skrevet 18. februar 2003 #16 Skrevet 18. februar 2003 Hvis du går til en lokal sydame, kan du stort sett bestemme selv hvordan kjolen skal se ut. Du kan jo selvfølgelig også bestemme stoff og farge, i tillegg til at du får kolen sydd etter dine mål. Jeg gjorde det, og ble kjempefornøyd.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå