Lourdes Skrevet 17. desember 2006 #1 Skrevet 17. desember 2006 (endret) Vurderer å kjøpe meg denne. Noen som har den og kan fortelle meg hva de mener om den? Edit: Det er jo D290 jeg ønsker meg Har visst ikke helt peiling... Endret 17. desember 2006 av Lourdes
Leeloo Skrevet 17. desember 2006 #2 Skrevet 17. desember 2006 Jeg jobbet for Nespresso før og har denne maskinen (fikk den riktignok gratis). Jeg synes den er veldig grei. Selv drikker jeg ikke kaffe, men faren min har blitt avhengig av kapslene. Den brukes for tiden mest som vannkoker (genial til babygrøt og te), men det er kjempegreit å bare slenge i en kapsel om det skulle komme besøk. Minus er vel at kapslene er ganske dyre, men nå trenger jeg hvertfall ikke ha poser med kjip, smakløs kaffe stående til gjester. Kapslene holder lenge, og det er alltid like god smak (i følge pappa). Hvis du bare skal ha den til vanlig kaffe og ikke MÅ ha en steamer/varmtvannsfunksjon hadde jeg kanskje heller gått for den lille Ezzenza. Ser forresten at de har 400 i rabatt (eller cash back) på maskinen nå, så løp og kjøp.
helenaa Skrevet 18. desember 2006 #3 Skrevet 18. desember 2006 Jeg kjenner ikke akkurat den modellen, men vi er i alle fall veldig fornøyd med nespresso-maskinen vår. Eneste ulempen er at det ikke er like stas å drikke kaffe ute ("dette kunne vi laget hjemme for bare 3 kroner..")
LilleMy Skrevet 18. desember 2006 #4 Skrevet 18. desember 2006 Jeg har en Miele innebygget nespresso maskin. Er veldig fornøyd med den og med smaken og ferskheten av kapslene jeg bestiller til den.
Gjest Asti Skrevet 18. desember 2006 #5 Skrevet 18. desember 2006 (endret) ....... Endret 26. november 2013 av Asti
Lourdes Skrevet 18. desember 2006 Forfatter #6 Skrevet 18. desember 2006 Takk for svar. Ja det er jo litt dyrt med 3 kr kaffen hjemme, men den er jo helt himmelsk i forhold til vanlig kaffe. Sambo mener jeg bør kjøpe meg vanlig kaffemaskin med kvern og det hele, men jeg synes at Nespresso sin er jo så enkel, god og flott å se på. Dessuten drikker han ikke kaffe, så hva vet vel han. Jeg drikker nok mest vanlig svart kaffe, men jeg synes at det er greit å ha muligheten til å lage latte osv. også på en enkel måte. Den jeg har sett på koster 4990 på Til Bords og da er det rundt 400 kr i rabatt. Fant en på finn.no til kr 3500 men den hadde vært brukt et halvt års tid og da var det ikke like fristende å kjøpe den. Føler at det er litt mye penger å bruke på kaffemaskin siden jeg ikke drikker såå mye kaffe hjemme, men det er DEN jeg ønsker meg.. Det er så dumt å kjøpe "second best", da angrer man garantert i ettertid.
Lourdes Skrevet 18. desember 2006 Forfatter #7 Skrevet 18. desember 2006 Noen som har link til den miele maskinen?
Gjest Asti Skrevet 18. desember 2006 #8 Skrevet 18. desember 2006 (endret) ............ Endret 26. november 2013 av Asti
Lourdes Skrevet 18. desember 2006 Forfatter #9 Skrevet 18. desember 2006 Takk Vanedis. Har sett denne før. Den er også bare heelt super lekker. Visste ikke at man kunne bruke nespresso kapsler. Genialt. Men denne bør vel bygges inn og den er vel dyrere enn nespresso maksinen?
Gjest Asti Skrevet 18. desember 2006 #10 Skrevet 18. desember 2006 (endret) .......... Endret 26. november 2013 av Asti
Gjest niomi Skrevet 19. desember 2006 #11 Skrevet 19. desember 2006 Liker ikke Nespresso, jeg... Men det er sikkert fordi jeg er kaffefrik og kun drikker espresso av helt nykvernede, ferske bønner. Og ja - jeg og min samboer har brukt noen tusen på maskin og kvern kan du si...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå