Gjest Anonymous Skrevet 10. februar 2003 #1 Del Skrevet 10. februar 2003 Hva syns dere om at det skal lages en norsk utgave av "ungkaren"? Jeg må inrømme at jeg pleier å kikke på programmet, syns det er gøy å se hvor tåpelige og hysteriske enkelte av deltagerne er, for ikke å snakke om desperate... De spiller jo mye på glamour og penger i dan amerikanske versjonen, så nå lurer jeg fælt på hva de har tenkt å gjøre i den norske?? Finnes det noe unge, rike, kjekke ungkarer i Norge som ville stille opp på noe sånt? Jeg tviler ikke på at det finnes nok av damer som søker, men finnes det nok med stil, eleganse og flott kropp, og som samtidig ville utlevere seg på et sånt program? Nordmenn er stive og uromantiske, hvordan i all verden skal dette kunne bli underholdende? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 12. februar 2003 #2 Del Skrevet 12. februar 2003 Tror ikke vi har kultur for dette konseptet. Norske jenter er liksom ikke så gifteglade som amerikanske jenter. :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mathias Skrevet 12. februar 2003 #3 Del Skrevet 12. februar 2003 Vi er vel ikkek stive og uromantiske vel...? Men vi er ikke så utagerende og helt uten hemninger som de ofte er i pr-kåte Usa... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jinx Skrevet 12. februar 2003 #4 Del Skrevet 12. februar 2003 Må le litt ... Dere har altså ingen tro på norske menn ?? Men det MÅ da finnes EN flott og innteligent ungkar i dette landet ?? En eneste en ??? Tror ikke det blir vanskelig å finne gifteklare jenter jeg nei.. Den type kvinner finnes i alle land (if you know what I mean ?) Men jeg er selvsagt litt enig med dere ang den norske kulturen... Men det blir spennende å se.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chimp Skrevet 12. februar 2003 #5 Del Skrevet 12. februar 2003 ....hadde IKKE forbausa meg! Fins da mange nok PR-kåte mennesker her til lands som gjør HVA SOM HELST for å komme på TV.....D har vi da sett mange nok eksempler på.... 8) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 12. februar 2003 #6 Del Skrevet 12. februar 2003 .....og som desperat prøver å få seg en mann.... Må si jeg har sett noen episoder av ungkaren. Noen av de jentene er jo yngre enn meg og SÅÅÅÅÅÅ gifteklare at de er jo helt fra seg. Han ungkaren sjøl har vel "the time of his life". Kliner og styrer med..ja...de fleste. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kinga Skrevet 12. februar 2003 #7 Del Skrevet 12. februar 2003 Lurer på når "Peppermøen" kommer.... Vibs Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lailas Skrevet 12. februar 2003 #8 Del Skrevet 12. februar 2003 :oops: -Han velger så allikevel dama med de største brystene og det lengste håret........sukk.... :cry: (har langt hår og store bryster sjøl,jeg.....så jeg er ikke misunnelig,neeiiiiida.......) :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
blå Skrevet 13. februar 2003 #9 Del Skrevet 13. februar 2003 Har vist ikke helt fått med meg denne serien jeg da, men må spørre, er det slik at han MÅ gifte seg med en av damene? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Duchess Skrevet 13. februar 2003 #10 Del Skrevet 13. februar 2003 Han MÅ ikke gifte seg, men han skal helst finne seg en og forlove seg med da...det er jo endel av poenget, men hvis han ikke finner en som passer å forlove seg med, er han ikke nødt, nei, og damene kan også si nei til han. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linemor Skrevet 13. februar 2003 #11 Del Skrevet 13. februar 2003 jeg skal vel ikke si så mye her, for unkaren er et av de få programmene jeg med god samvittighet kan si at jeg aldri har sett, ikke annet enn reklamen for det. og bare det gjør at det vrenger seg i magen, jeg forstår ikke vitsen, men det er det sikkert andre som gjør siden noen ser på det. ellers så ser jeg så mye drit på tv, så jeg kan ikke kalles kresen der nei. jeg hadde ikke meldt meg på der, for det virker for hjernedødt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
starie Skrevet 14. februar 2003 #12 Del Skrevet 14. februar 2003 Synes hele opplegget er idiotisk jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå