Claire Skrevet 17. desember 2006 #1 Del Skrevet 17. desember 2006 Jeg har veldig lyst til å ta en utdanning som gjør at jeg kan både trives på jobb og ikke minst få jobb når jeg er ferdig med studietiden. Lønna er ikke det viktigste. Viktig er det at jobben ikke er ekstremt stressende (ikke det at jeg vil sitte på rumpa, men det gjelder helsen min psykisk). Har tenkt litt på førskolelærer, reseptar, frisør... Gode tips og erfaringer (små og store) mottas med stooooor takk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amalie_85 Skrevet 17. desember 2006 #2 Del Skrevet 17. desember 2006 jeg går førskoleutdanning nå. er nettopp ferdig med praksis for første gang. Er kjempe gøy. Og spennende samtidig syns jeg så det er sikkert ikke så dumt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Simone Skrevet 20. desember 2006 #3 Del Skrevet 20. desember 2006 Hvis du kan liste opp noen interesser, vil det være lettere å komme med råd. Elles kan du jo ta en test som viser hva du passer til, for eksempel her http://www.nav.no/page?id=318 Også ok å tenke på hvor lenge du har lyst til å studere. Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wayah Skrevet 20. desember 2006 #4 Del Skrevet 20. desember 2006 Ikke at jeg har peiling, jeg er ikke førskolelærer, men er ikke det yrket kjent for å være stressende da? Det har vært saker i nyhetene i år om lydnivå og stress så vidt jeg kan huske. Det viktigste er vel uansett at en trives da, men jeg bare tenkte på hva du sa om stress Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå