Bringebæret Skrevet 16. desember 2006 #1 Skrevet 16. desember 2006 Jeg har kjøpt en sort tights og en sort tunika. Men nå lurer jeg på hvilke sko jeg skal bruke til. Hadde vært greit om jeg skulle være inn, da kunne jeg jo gått i pensko med hæler, men vi skal gå litt i mellom flere utesteder. Og her jeg bor er det noen cm snø på bakken og glatt. Forslag til fine "utesko" som passer?
Gjest KATTAstrofe Skrevet 16. desember 2006 #2 Skrevet 16. desember 2006 ankelstøvletter? Gjerne en tettsittende modell.
Rexina Skrevet 17. desember 2006 #3 Skrevet 17. desember 2006 En søt, tett sko med kilehel, kunne vært stilig tror jeg. Eller så kan du prøve noen lave, ballerinasko. Det kunne passet. Prøv heller å ta på deg noen enkle og fine smykker for å gjøre antrekket tøft, og velg enkle sko
Gjest Shayla Skrevet 18. desember 2006 #4 Skrevet 18. desember 2006 Ankelstøvletter er jo kult til tights... Eller noen kule falte støvletter, det er jo ikke så vanskelig å bruke på glatt føre:)
Karamba Skrevet 18. desember 2006 #5 Skrevet 18. desember 2006 ankelstøvletter? Gjerne en tettsittende modell. ←
Gjest Skya Skrevet 18. desember 2006 #6 Skrevet 18. desember 2006 Jeg ville også ha gått for ankelstøvletter og de har rimelige og kule ankelstøvletter hos Din Sko nå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå