Gjest Kermit Skrevet 16. desember 2006 #1 Skrevet 16. desember 2006 Lønner det seg rent økonomisk å skifte bilderør i tv?
Gjest Maxagaze Skrevet 16. desember 2006 #4 Skrevet 16. desember 2006 Lønner det seg rent økonomisk å skifte bilderør i tv? ← Bruk dette som en god anledning til å skifte til plasma (eller.. vent litt, hvis kartellvirsomheten dabber av, kan vi få prisfall !)
Claire Skrevet 17. desember 2006 #5 Skrevet 17. desember 2006 Nei! Ikke plasma! Plasma er på vei ut...
Gjest Maxagaze Skrevet 17. desember 2006 #6 Skrevet 17. desember 2006 Nei! Ikke plasma! Plasma er på vei ut... ← Beklager ! Det skulle selvsagt være prosjektor.
Helen Skrevet 18. desember 2006 #7 Skrevet 18. desember 2006 Lønner det seg rent økonomisk å skifte bilderør i tv? ← Hvis tv`n er under 5 år så dekker garantien det. I tv`n vår røyk bilderøret rett før vi gadde hatt tv`n i 5 år. Jeg var da helt sikker på at vi enten måtte betale det selv eller kjøpe ny for ikke fant jeg kvitteringa og butikken vi hadde kjøpt den i eksisterte ikke lenger. Jeg snakket med en annen butikk fikk da bare beskjed om å levere den inn der så skulle de ordne det de Det kaller jeg service
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå