India Skrevet 16. desember 2006 #1 Skrevet 16. desember 2006 jeg driver å lager sjokolade muffins. tenkte kanskje det hadde gjort seg med litt pynt.. går det ann å ha på melis og nonstop på sjokolade muffins?? blir det bra eller helt blæ??
micia78 Skrevet 16. desember 2006 #2 Skrevet 16. desember 2006 Syns det høres dødsgodt ut, jeg. Du kan jo evt. "knuse" nonstoppene litt, så de blir litt mindre stykker og bare drysse dem oppå... Åh, nå fikk jeg lyst til å bake
Colargol Skrevet 16. desember 2006 #3 Skrevet 16. desember 2006 Kjøp startos og smelt i kasserolle istedet for melis! Namnam
Gjest Fjellsippa Skrevet 16. desember 2006 #5 Skrevet 16. desember 2006 (endret) Det blir vel vanskelig å få non stoppen til å sitte fast på melis. Hva med å smelte sjokolade å ha på. Da fester non stoppen se. Eller du kan strø sølvkuler på. Det er lekkert. Også fint med hvit glasur på sjokolademuffins, og sølvkuler på toppen. Endret 16. desember 2006 av Fjellsippa
Supraspinatus Skrevet 17. desember 2006 #6 Skrevet 17. desember 2006 Sjokomelis med kokosstrø på toppen..
Mischa Skrevet 17. desember 2006 #7 Skrevet 17. desember 2006 Jeg kjøpte kandiserte roser på Chicas og venner på Majorstuen, det ble veldig populært.. ellers har jeg laget knallrosa melisglasur (masse jordbærmelis og lite vann) og skåret av topplokket på muffinsen og fylt med bringebærkrem.. NAM
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå